۰

آیفون 15 به دوربین تله‌فوتو جدید مجهز می‌شود

تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۲
آیفون 15 به دوربین تله‌فوتو جدید مجهز می‌شود
آیفون 15 به دوربین تله‌فوتو جدید مجهز می‌شود

آی‌تی‌من- بر اساس اعلام برخی منابع، شرکت اپل با یک تامین‌کننده بزرگ محرک‌های OIS و فوکوس خودکار در کره‌جنوبی همکاری جدیدی را آغاز کرده است. سال گذشته اپل از کمپانی Jahwa بازدید کرد و به باور برخی کارشناسان، این تولیدکننده ماژول‌های OIS برای احداث یک مرکز تولیدی جدید بالغ بر 155 میلیون دلار هزینه صرف خواهد کرد.

با توجه به حجم سرمایه‌گذاری و این واقعیت که اپل اغلب از تامین‌کنندگان طرف قرارداد درخواست می‌کند تا خطوط تولید خود را صرفا مطابق با نیازمندی‌های این شرکت راه‌اندازی کنند؛ لذا سرمایه‌گذاری انجام شده نشانه‌ای قوی برای آغاز همکاری میان 2 طرف است. موضوع جالب توجه اینکه شرکت Jahwa ماژول‌های OIS مورد نیاز سامسونگ را نیز تامین می‌کند.

بر اساس گمانه‌زنی‌ها سخت‌افزار جدید دوربین برای ماژول‌های تله‌فوتو به‌کار گرفته می‌شود. انتظار می‌رود که تولید سری آیفون 15 اپل در 3 ماهه دوم سال 2023 آغاز شود و سخت‌افزار جدید احتمالا در موعد زمانی مقرر جهت به‌کارگیری در این دستگاه‌ها آماده‌سازی خواهد شد.

در حال حاضر این موضوع اگرچه بدان معنا نیست که اپل تصمیم به استفاده از یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپی در سری آیفون 15 گرفته است؛ اما بی‌تردید نشان می‌دهد که اپل در صدد استفاده از یک دوربین زوم با قابلیت‌های پیشرفته‌تر است.
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۸۶۴۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين