۱
۰

افزایش سقف کارت به کارت در اپلیکیشن دیجی‌پی تا ۵ میلیون تومان

تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۷
افزایش سقف کارت به کارت در اپلیکیشن دیجی‌پی تا ۵ میلیون تومان
افزایش سقف کارت به کارت در اپلیکیشن دیجی‌پی تا ۵ میلیون تومان

آی‌تی‌من- کارت‌های بانکی ملت، ملی، شهر، مسکن، پاسارگاد، سامان، رفاه، نور، کشاورزی و پارسیان هم‌اینک تحت پوشش خدمات پرداخت‌سازی قرار دارند و به این ترتیب سقف کارت به کارت از مبدا این بانک‌ها به دیگر کارت‌های شتاب، به ۵ میلیون تومان افزایش یافته است. 

برای استفاده از خدمات پرداخت‌سازی و انجام کارت‌به‌کارت با سقف مبلغ جدید، باید کارت‌های بانکی خود را در سامانه شاپرک ثبت کنیم. اما وب‌سایت شاپرک، گزینه مستقیمی‌برای انجام این کار ندارد! پس چگونه می‌توان این کار را انجام داد؟

ثبت کارت بانکی در شاپرک، به دلایل مختلفی مانند کارت‌به‌کارت و استفاده از چک صیادی انجام می‌شود. این کار در واقع برای احراز هویت کارتی است که پرداخت‌های بانکی با آن انجام می‌شوند.

برای ثبت کارت، لازم نیست به وب‌سایت شاپرک (شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت) مراجعه کنیم، چون در واقع گزینه‌ای برای ثبت کارت در این وب‌سایت وجود ندارد.

یکی از مطمئن‌ترین و راحت‌ترین راه‌های ثبت کارت بانکی در سامانه شاپرک استفاده از اپلیکیشن‌های مجاز پرداخت، مانند دیجی‌پی است. برای این کار، اپلیکیشن دیجی‌پی را اجرا کرده و در صفحه اصلی، روی گزینه کارت‌به‌کارت کلیک کنید.

در صفحه جدید، بعد از وارد کردن اطلاعات کارت مبدا و کلیک روی دکمه «ادامه»، این پیغام به نمایش درمی‌آید: «برای انتقال وجه تا سقف ۵میلیون تومان، می‌توانید کارت خود را در سامانه شاپرک ثبت کنید».

روی دکمه «ثبت کارت» کلیک کنید. صفحه جدیدی در مرورگرتان باز می‌شود. در این صفحه نوشته شده: «لطفا متن داخل تصویر را وارد کنید». با وارد کردن کد ۵رقمی‌که در این صفحه می‌بینید و کلیک روی دکمه «ادامه» وارد صفحه بعدی می‌شوید.

در این صفحه ابتدا باید کد تأیید ‌هاب فن‌آوران مالی شاپرک را بنویسید که برای شماره موبایل‌تان پیامک می‌شود. بعد هم شماره کارت خودتان و تاریخ انقضای آن را وارد کرده و در نهایت کنار عبارت «با شرایط و قوانین ثبت کارت موافقم» تیک بزنید.

حالا روی دکمه «ادامه» کلیک کنید. اگر این کارها را به‌درستی انجام داده باشید، این عبارت به نمایش درمی‌آید: «کارت با موفقیت ثبت شد». حالا با ضربه روی دکمه «بازگشت به برنامک»، می‌توانید به اپلیکیشن دیجی‌پی بازگشته و عملیات کارت‌به‌کارت خود را تکمیل کنید.
 
مرجع : روابط عمومی دیجی پی
کد مطلب : ۲۷۸۶۶۶
نظرات شما
سعید
Iran, Islamic Republic of
سلام، مراحل بالا را انجام دادم و تایید شد ولی سقف انتقال وجه بیشتر نشد
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما