کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

«کیف پول اعتباری تارا» به اپلیکیشن «پی‌پاد» افزوده شد

امضای تفاهم‌نامه بین پرداخت الکترونیک پاسارگاد و توسعه تجارت و فناوری تارا

دفتر ارتباطات یکپارچه پاد , 4 ارديبهشت 1401 ساعت 12:16

طی قراردادی کیف پول اعتباری تارا به اپلیکیشن پی‌پاد افزوده شد و از این پس کاربران این پلتفرم امکان فعال کردن کیف پول تارا را در اختیار خواهند داشت.



آی‌تی‌من- به نقل از روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد، پس از امضا تفاهم‌نامه مشترک بین شرکت‌های پرداخت الکترونیک پاسارگاد و توسعه تجارت و فناوری تارا، سرویس تارا روی اپلیکیشن پی‌پاد فعال شده و کاربران می‌توانند با دسترسی به آن، پی‌پادِ خود را شارژ و با موجودی تارا در این نرم‌افزار پرداخت‌های خود را انجام دهند.

این قرارداد با امضای مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا و همچنین آقای تفرشی، مدیرعامل و آقای معتمدی عضو هیئت مدیره شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد منعقد شده است.

گفتنی است تارا یک راهکار دیجیتالی برای خدمات مالی آنلاین است که سعی می‌کند سرویس‌ها و خدماتی مثل کیف الکترونیکی پول، بن‌های رفاهی و اعتبار سازمانی را فراهم کند و توسط شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا (زیرمجموعه گروه صنعتی گلرنگ) توسعه یافته است.

با هم‌افزایی ایجاد شده بین این گروه و تیم توسعه اپلیکیشن پی‌پاد، کاربران علاوه بر امکان استفاده از کیف پول پاد، می‌توانند از مزایای کیف پول تارا نیز بهره جسته و از آن در تعامل با خدمات پی‌پاد بهره ببرند.

همانطور که می‌دانید پی‌پاد نیز اپلیکیشنی کاربردی در حوزه فین‌تک به شمار می‌آید که مبتنی بر سرزمین هوشمند پاد و توسط شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد توسعه یافته و از طریق آن می‌توان اموری مانند کارت به کارت، خرید شارژ و بسته اینترنت، پرداخت کرایه تاکسی، مدیریت و فروش سهام عدالت، خرید بلیت قطار بین شهری، استعلام و پرداخت خلافی خودرو، پرداخت قبوض و … را انجام داد.

هم‌اکنون می‌توانید آخرین نسخه از اپلیکیشن پی‌پاد را از طریق کافه‌بازار و گوگل‌پلی (برای اندروید) دانلود و یا از نسخه مرورگر (برای iOS) استفاده کنید. 
برای کسب اطلاعات بیشتر از سرزمین هوشمند پاد به سایت ic.pod.ir مراجعه کرده و یا QR کد را اسکن نمایید.


 


کد مطلب: 278668

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/278668/امضای-تفاهم-نامه-بین-پرداخت-الکترونیک-پاسارگاد-توسعه-تجارت-فناوری-تارا

ITMen
  https://www.itmen.ir