کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در دیدار با معاون اول مطرح شد

درخواست زارع پور برای افزایش تعرفه‌های پستی

وزارت ارتباطات , 10 ارديبهشت 1401 ساعت 17:03

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از معاون اول رییس جمهور خواستار همکاری برای تسریع در رفع مشکلات شرکت ملی پست شد.



آی‌تی‌من-  عیسی زارع پور در گردهمایی موزعین پست استان تهران با تقدیر از حضور محمد مخبر معاون اول رییس جمهوری در این مراسم، به مشکلات و موانع پیش روی شرکت ملی پست اشاره کرد و خواستار همکاری دولت برای تسریع در رفع این مشکلات شد.

وی با بیان اینکه در ۲ سال گذشته و با همه گیری ویروس کرونا کار پست چندین برابر شد، گفت: بار اصلی خریدهای اینترنتی و کسب و کارهای دیجیتال در این دوران بر عهده کارکنان شرکت ملی پست بود.

وی به استفاده از فناوری‌های جدید در همه مراحل کار پست از قبول، تجزیه، رهسپاری تا تحویل بسته در پست تاکید کرد و افزود: با این حرکت کار برای کارکنان پست تسهیل می‌شود و خدمات با کیفیت و سرعت بهتر به مردم ارایه می‌شود.

وزیر ارتباطات شرکت پست را شرکتی بر مبنای درآمد، هزینه و دریافت تعرفه عنوان کرد و گفت: چند سالی است که تعرفه‌های پستی تغییری نداشته و ما تلاش کردیم در سال گذشته تعرفه‌های پستی را در کمیسیون تنظیم مقررات به روز کنیم و امیدواریم با مساعدت معاون اول در ستاد تنظیم بازار مصوب شود. ما درخواست داریم تعرفه‌های پستی مانند تعرفه‌های‌های پزشکی که در ابتدای هر سال در هیأت دولت مصوب می‌شود بر اساس تورم سالانه اصلاح شود و ما دیگر شاهد مشکلات موجود نباشیم.

زارع پور به سختی کار کارکنان پست به خصوص موزعین نیز پرداخت و از معاون اول درخواست کرد این موضوع مجدداً در کمیسیون اجتماعی دولت مطرح و تصویب شود.

در این مراسم معاون اول رییس جمهور نیز با قدردانی از زحمات و تلاش کارکنان شرکت پست به ویژه در دوران شیوع کرونا تأکید کرد: باید شرکت ملی پست ایران با توجه به وضعیت جدید اداره کشور و افزایش کسب و کارهای اینترنتی و خانگی، نقش اساسی در جابجایی کالاها و اموال مردم داشته باشد.

محمد مخبر به افزایش فعالیت‌های کسب و کارهای اینترنتی در کشور و همچنین ارسال مرسولات کالایی مردم از طریق شرکت پست به ویژه در دوران شیوع کرونا پرداخت و گفت: باید امکانات مناسب با توجه به نقش و وظایف جدید این شرکت در اختیار این سازمان قرار گیرد.
 


کد مطلب: 278717

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/278717/درخواست-زارع-پور-افزایش-تعرفه-های-پستی

ITMen
  https://www.itmen.ir