کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فروش در اینستاگرام چهارپایه می‌خواد

کمپین تبلیغاتی پادرو آغاز شد

18 ارديبهشت 1401 ساعت 12:37

پادرو به عنوان پلتفرم هوشمند پرداخت و ارسال سفارشات آنلاین در سرزمین هوشمند پاد، خبر از آغاز کمپین تبلیغاتی خود داده و بیلبوردهای این مجموعه در سطح کشور نصب شده است.


 
آی‌تی‌من- به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، به فاصله حدود یک سال از مرحله دوم سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیارد تومانی فناپ در پادرو، روند توسعه فعالیت‌ها و بازاریابی گسترده این پلتفرم ادامه دارد.

یکی دیگر از مراحل توسعه خدمات پادرو، تغییر لوگو و تاکید بر ماهیت پویایی پلتفرم یاد شده بود که با معرفی دو بخش مجزای پادروشاپ و پادروپین همراه شد.

پادروشاپ سیستم هوشمند مدیریت و ارسال سفارش‌های فروشندگان اینستاگرامی است. در پادروشاپ صاحبان فروشگاه‌های اینستاگرامی می‌توانند برای هر یک از محصولات خود، موجودی و قیمت تعیین کنند و آنها را از طریق لینک خرید آنلاین بفروشند.

پادروپین ‌مارکت‌پلیس خدمات پستی است و به فروشگاه‌های آنلاین کمک می‌کند تا فرآیند ارسال سفارش‌های اینترنتی را مدیریت کنند. در پادروپین، بدون مراجعه و یا ثبت قرارداد با شرکت‌های پستی، می‌توان سفارش‌های اینترنتی را با هر یک از شرکت‌های پستی ارسال کرد.

حال همانطور که گفته شد کمپین بزرگ تبلیغاتی پادرو آغاز شده و در نخستین گام، همراه با گستره بازاریابی آنلاین، تبلیغات محیطی این پلتفرم از جمله بیلبوردهای سطح کشور نیز آغاز شده است.

این کمپین با تاکید بر شعار «فروش در اینستاگرام چهارپایه می‌خواد»، به چهار رکن «درگاه پرداخت امن»، «مدیریت سفارش»، «ارسال آسان» و «لینک اختصاصی» اشاره دارد که تمام این موارد به صورت یکپارچه توسط پادرو ارائه می‌شوند.

پشوتن پورپزشک مدیرعامل پادرو در رابطه با ماهیت تمرکز این پلتفرم بر تجارت شبکه‌های اجتماعی توضیح می‌دهد: «حجم مبادلات خرید و فروش در اینستاگرام به قدری بالا است که باید مورد توجه قرار گیرد و در عین حال خدمات مناسبی برای آنها فراهم نبوده. بنابراین پادرو با ورود به این بازار، ضمن ایجاد ارزش افزوده و تکمیل زنجیره ارزش موجود، به توسعه و رشد این بازار اینترنتی کمک می‌کند».

«سرزمین هوشمند پاد» طرح پلتفرم جامع و چندسویه «گروه مالی پاسارگاد» است که با ارائه راهکارهایی متنوع از حوزه‌ها و بخش‌های مختلف، محصولات و امکانات گوناگونی را در راستای تحقق زندگی بهتر ارائه می‌‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از سرزمین هوشمند پاد به سایت ic.pod.ir مراجعه یا QR کد را اسکن کنید.
 


 
 
 


کد مطلب: 278745

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/278745/کمپین-تبلیغاتی-پادرو-آغاز

ITMen
  https://www.itmen.ir