۰

شیائومی ‌پشتیبانی از ۷۰ گوشی را متوقف می‌کند

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۹
شیائومی ‌پشتیبانی از ۷۰ گوشی را متوقف می‌کند
شیائومی ‌پشتیبانی از ۷۰ گوشی را متوقف می‌کند

آی‌تی‌من- این فهرست شامل چندین دستگاه مختلف است و جدیدترین دستگاه‌های حاضر در این فهرست شامل مدل‌های ردمی‌Go، ردمی‌نوت 7 و ردمی‌نوت 7 پرو هستند.

این فهرست شامل دستگاه‌هایی است که از این پس قادر به دریافت خدمات پس از فروش مانند تعمیر یا تعویض قطعات نخواهند بود. با این‌حال مالکان این دستگاه‌ها کماکان می‌توانند از خدمات ایرادیابی، تنظیف و تست بهره‌مند شوند. این فهرست شامل گجت‌های زیر است:

شیائومی‌می‌میکس 2S، شیائومی‌Mi 8 Lite Youth Edition، ردمی‌نوت 5، ردمی‌6، می‌پد 4، شیائومی‌می‌باند، می‌باند 2، می‌باند 3، می‌باند 3i (ورژن مخصوص بازار هندوستان)، می‌باند 4، شیائومی‌می‌واچ، می‌واچ Color Keith Haring Edition و بسیاری از دستگاه‌ها و ابزارهای جانبی خانگی هوشمند.

فهرست دوم صرفا شامل دستگاه‌های عرضه شده در بازار چین بوده و وضعیت بازار جهانی به احتمال فراوان دستخوش تغییر چندانی نخواهد شد.
در خبر دیگری از این غول چینی، شیائومی خبر افتتاح بزرگ‌ترین فروشگاه پرچم‌دار Xiaomi Mi Home در کشور چین را رسانه‌ای کرد. این فروشگاه پرچم‌دار جدید در شهر نانینگ واقع در جنوب چین افتتاح شد. فروشگاه جدید کلیه محصولات تولید شده توسط غول فناوری چینی را در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌دهد. بر اساس گزارشات تبلیغاتی، فروشگاه پرچم‌دار جدید شیائومی‌در زمینی به مساحت 1000 متر مربع بنا و از 3 طبقه تشکیل شده است. همچنین در طراحی نمای این فروشگاه نیز از یک نمایشگر بزرگ استفاده شده است.

بر اساس گزارشات، این فروشگاه جدید بیش از 2000 محصول از جمله اسمارت‌فون‌ها، اسپیکرهای هوشمند، تلویزیون‌های هوشمند و سایر محصولات اکوسیستم شیائومی‌را در خود جای خواهد داد. همچنین کمپانی چینی برای خریداران از این فروشگاه هدایایی نظیر هدفون‌های ردمی‌بادز 3 و XiaoAI Speaker Play را در نظر گرفته است.

شیائومی‌فعالیت خود را به‌عنوان یک برند آنلاین آغاز کرد؛ اما به‌تدریج کسب‌وکارش را به سمت فعالیت‌های خرده فروشی سوق داد. این کمپانی قدرتمند چینی طی سالیان اخیر، حضور خود در حوزه کسب‌وکار آفلاین را تقویت کرده و در حال حاضر بیش از 10 هزار فروشگاه شیائومی‌موسوم به Mi Store در خاک چین فعالیت می‌کنند. همچنین شیائومی‌در فروشگاه‌های مجاز خود، خدمات پس از فروش را به مشتریان ارایه می‌دهد. این کمپانی در صدد راه‌اندازی یک مرکز خدماتی در کلیه شهرهای بزرگ چین است. اکنون شیائومی‌سومین تولیدکننده بزرگ اسمارت‌فون در بازار جهانی محسوب می‌شود و برای پیشی گرفتن از سامسونگ و اپل و تبدیل شدن به بزرگ‌ترین فروشنده گوشی‌های هوشمند در جهان با تمام قوا تلاش می‌کند.
 
کد مطلب : ۲۷۸۷۴۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما