۰

30 دقیقه تا خرید با ویزا کارت نیک پرداخت

تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۲
30 دقیقه تا خرید با ویزا کارت نیک پرداخت
30 دقیقه تا خرید با ویزا کارت نیک پرداخت

آی‌تی‌من- امکان خرید برای شما وجود ندارد؟ دارد، به ‌شرطی که...

اگر شما هم تجربه‌ی خرید از سایت‌های خارجی را داشته باشید، متوجه محدودیت‌ در نهایی کردن پرداخت را داشته‌اید. تحریم‌های اقتصادی و بانکیهرگونه مانع دسترسی کاربران ایرانی به بانک‌های داخلی و سیستم‌های پرداخت بین‌المللی شده است. درنتیجه، امکان خرید از سایت‌های خارجی وجود ندارد. اما باید نگران بود؟ با ویزا کارت نیک پرداخت خیر. 

مثل یک آچار فرانسه؛ معرفی ویزا کارت
معتبر، بین‌المللی، غیرقابل شارژ، معاف از مالیات سالانه و امکان صدور به صورت فیزیکی و مجازی؛ ویژگی‌های شاخص ویزا کارت هستند. همچنین معمولاً با موجودی 25، 50 و 100 دلاری عرضه می‌شود. به دلیل مجازی بودن فقط با شماره کارت و رمز عبور امکان خرید از سایت‌هایی مثل نتفلیکس، Udemy و مایکروسافت خواهید داشت.

هیچ دری بسته نیست؛ خرید ویزا کارت از نیک پرداخت
برای داشتن افتتاح حساب پی‌پال یا خرید ویزا کارت‌ باید دست‌کم یک روز منتظر بمانید. با خرید ویزا کارت از نیک پرداخت به چند دلیل تجربه‌ی خرید در کمترین زمان ممکن را تجربه می‌کنید: 

• صدور کمتر از 30 دقیقه
• انقضاء بیش از 5 سال
• قابلیت اتصال به پی‌پال
• امکان دریافت صورت حساب و تراکنش‌ها
• امکان استرداد پول (Refund)
• پاسخگویی تلفنی 24 ساعته و پشتیبانی دائمی

فقط 30 دقیقه تا خرید
لذت فیلم دیدن از نتفلیکس، خرید جدیدترین بازی‌های Xbox و کلاس‌های آموزشی آنلاین Udemy را از خودتان نگیرید. اگر هم هوس سفر خارجی به سرتان زده، با رزرو هتل از Booking با خیال راحت به سفر بروید. با ورود به سایت نیک پرداخت، بدون احراز هویت و با یک ایمیل هدیه‌ای ویژه به خودتان بدهید.
https://nikpardakht.com

​​​​​​​
 
کد مطلب : ۲۷۹۰۰۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما