کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نصر تهران و صندوق حمایت از توسعه مدارس غیردولتی همکاری می‌کنند

نصر تهران , 29 خرداد 1401 ساعت 11:23

به منظور پشتیبانی از توسعه و ارتقای کمی‌ و کیفی مدارس غیردولتی در حوزه‌ سامانه‌ها، محتواها و خدمات آموزش الکترونیکی، با توجه به ماموریت‌های صندوق حمایت از توسعه‌ مدارس غیردولتی از یک‌سو و از سوی دیگر، ظرفیت‌های موجود در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در شناسایی و ارزیابی شرکت‌های فعال در حوزه صنعت آموزش الکترونیکی (رایاد) تفاهم‌نامه‌همکاری میان دو مجموعه امضا شد.



آی‌تی‌من-  در این نشست منوچهر ناصرالملکی، رئیس هیأت مدیره‌ صندوق حمایت از توسعه مدارس غیردولتی با بیان اینکه این مجموعه 19 هزار موسس کارآفرین در سطح کشور را شامل می‌شود، گفت: نزدیک به دو میلیون دانش آموز و 250 هزار نفر متشکل از معلمان و مادر آموزشی در این زیست بوم فعالند.

او با اشاره به اینکه بخش غیردولتی نهاد کیفیت در آموزش و پرورش است، تأکید کرد: این بخش با مطالبات پیوسته‌ مردم همراه است و همین موضوع عامل رشد و بهبود کیفیت مدارس غیردولتی است.

ناصرالملکی ادامه داد: در دوران شیوع همه‌گیری کرونا و لزوم اجرای آموزش مجازی، نیاز به زیرساخت‌های فناوری اطلاعات بیش از گذشته محسوس بود و امیدواریم این همکاری مشترک تسهیلگر چالش‌های موجود در این زمینه باشد.

حسین اسلامی، رئیس هیأت مدیره‌ نصر تهران نیز با اظهار خشنودی از همکاری مشترک، بیان کرد: هیچ حوزه‌ در فناوری اطلاعات نیست که کمیسیون مرتبط با آن را نداشته باشیم و یا در حوزه‌ فعالیت سازمان نباشد.

او افزود: بنابراین ورود به این حوزه نیز فصل جدید از همکاری‌های مشترک به ارمغان خواهد آورد. نگاه ما در این فرایند همکاری، بیش و پیش از امضای تفاهم‌نامه، حرکت در مسیر اجرای آن است و در این مسیر اقدامات حتما لازم را انجام خواهیم داد.

در بخش دیگری از این نشست، خلیل بسطامی، رئیس کمیسیون آموزش و پژوهش سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران نیز ابراز امیدواری کرد که با هم‌افزایی، استفاده از ظرفیت‌های مشترک و کمک‌های جانبی دولت خدمات متقابل و راهگشایی در هر دو مجموعه ارائه شود.

گفتنی است این تفاهم‌نامه به همت کمیسیون آموزش و پژوهش نصر تهران با هدف طراحی، برنامه‌ریزی و ساماندهی همکاری مشترک در زمینه فراخوان، شناسایی، ارزیابی و تسهیل ارتباطات ذینفعان و ساماندهی فعالان حوزه صنایع رایاد و فناوری‌های نوین آموزشی به امضای حسین اسلامی، منوچهر ناصرالملکی و همچنین علیرضا کشاورز جمشیدیان، دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران و عباس معزی مدیرعامل صندوق رسید.
 


کد مطلب: 279066

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/279066/نصر-تهران-صندوق-حمایت-توسعه-مدارس-غیردولتی-همکاری-می-کنند

ITMen
  https://www.itmen.ir