۰

اتصال بیش از ۵۰ هتل ترکیه به پلتفرم لاماسو

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۲
اتصال بیش از ۵۰ هتل ترکیه به پلتفرم لاماسو
اتصال بیش از ۵۰ هتل ترکیه به پلتفرم لاماسو

در ادامه مسیر کسب‌وکاری جدید لاماسو در کشور ترکیه و با همکاری آژانس سفریار، اتصال لاماسو به بیش از ۵۰ هتل در ترکیه رقم خورد.

اکثر این هتل‌ها در شهر توریستی استانبول و تعدادی از آنها در شهر آنتالیا هستند و در آینده به تعداد هتل‌ها و همچنین شهرهای تحت پوشش در ترکیه افزوده خواهد شد.

این اتفاق در حالی رخ داده که کمتر از یک ماه از اولین رزرواسیون ترکیه از طریق لاماسو می‌گذرد و این مهم از استقبال بسیار خوب هتل‌ها و آژانس‌های مسافرتی و دیگر فعالان حوزه گردشگری در این کشور حکایت دارد.

ناگفته نماند لاماسو سرویس «تبدیل نرخ ارز» را هم فراهم کرده و هتل‌های داخلی و خارجی می‌توانند اساس قیمت‌گذاری را به شکل ارزی انجام دهند و آژانس‌ها، بدون نیاز به فرایندهای دستی تبدیل نرخ ارز، به فروش هتل به قیمت معادل ریالی بپردازند و هتل هم از سوی دیگر، بدون دغدغه به فروش خدمات خود ادامه دهد.

گفتنی است «لاماسو» بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده راهکارهای رزرواسیون آنلاین هتلی در ایران مبتنی بر سرزمین هوشمند پاد است که با کاهش فعالیت مورد نیاز و هزینه‌ها به توسعه کسب‌وکارهای همراهان خود کمک می‌کند.

تدبیر لاماسو، استفاده از راهکارهای ارتباطی تمام برخط است که در فضای گردشگری فعلی کشور، نیاز مبرمی بدان حس می‌شود. با استفاده از این راهکار، استفاده نیروی انسانی به حداقل رسیده که سبب افزایش دقت و سرعت، با کاهش بار کاری نیروی انسانی می‌شود.

«سرزمین هوشمند پاد» طرح پلتفرم جامع و چندسویه «گروه مالی پاسارگاد» است که با ارائه راهکارهایی متنوع از حوزه‌ها و بخش‌های مختلف، محصولات و امکانات گوناگونی را در راستای تحقق زندگی بهتر ارائه می‌‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از سرزمین هوشمند پاد به سایت ic.pod.ir مراجعه کرده و یا QR کد را اسکن نمایید.

 
مرجع : دفتر ارتباطات یکپارچه پاد
کد مطلب : ۲۷۹۰۷۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما