۰

تلگرام نسخه پرمیوم غیر رایگان خود را معرفی کرد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۵
تلگرام نسخه پرمیوم غیر رایگان خود را معرفی کرد
تلگرام نسخه پرمیوم غیر رایگان خود را معرفی کرد

آی‌تی‌من- تلگرام اعلام نگرده که هزینه استفاده از سطح پرمیوم این پیام‌رسان چقدر خواهد است؛ اما به نظر می‌رسد که هزینه اشتراک ماهانه آن بین 4.99 تا 6 دلار در نظر گرفته شده است.

سطح پرمیوم تلگرام شامل امکانات جدیدی در این پیام‌رسان خواهد بود. بنا به اعلام تلگرام در این سطح، کاربران می‌توانند فایل‌هایی تا حجم 4 گیگابایت ارسال کنند (حداکثر حجم فایل‌ها در نسخه کنونی 2 گیگابایت است) و همچنین از امکان دانلودهای سریع‌تر برخوردار می‌شوند.

کاربرانی که اشتراک این خدمات را خریداری می‌کنند، می‌توانند تا یک‌هزار کانال را دنبال کنند که این رقم برای کاربران نسخه رایگان 500 کانال است و تا 200 پوشه چت بسازند که درون هر کدام آنها تا 200 چت قرار می‌گیرد.

کاربران سطح پرمیوم همچنین می‌توانند تا 4 حساب کاربری را روی تلگرام خود داشته باشند و تا 10 چت را در تلگرام خود پین کنند.

بنا به اعلام تلگرام، دلیل ارایه نسخه پولی این بوده که این شرکت بتواند توسعه‌اش را بر بر پایه کاربران قرار دهد و نه دریافت آگهی.

به این ترتیب، تلگرام نخستین اپلیکیشن پیام‌رسان خواهد بود که نسخه پرمیوم عرضه می‌کند. رقبای این شرکت شامل سیگنال، واتس‌اپ، مسنجر فیس‌بوک، گوگل و اپل تا کنون سطح پرمیوم را برای کاربران‌شان فعال نکرده‌اند.

پیش‌تر، پاول دوروف، مدیر ارشد اجرایی و بنیان‌گذار تلگرام گفته بود که تصمیم به ارایه سطح پرمیوم، پاسخ به درخواست‌های کاربران برای داشتن فضای ذخیره‌سازی و پهنای باند بیشتر بوده است.
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۹۱۰۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما