کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آیفون 14 از 13 پرفروش‌تر می‌شود

13 تير 1401 ساعت 13:18

بر اساس پیش‌بینی‌ها سری آیفون‌ 14 اپل با استقبال چشمگیری در همه بازارها مواجه خواهد شد.



آی‌تی‌من- نظرسنجی انجام شده توسط یک تحلیل‌گر مشهور با نام مینگ چی‌کو نشان می‌دهد که خرده فروشان و تامین‌کنندگانتعداد بیش‌تری از دستگاه‌های سری آیفون‌ 14 را برایپیش‌سفارش عرضه خواهند کرد. 

بر اساس شنیده‌ها تعداد دستگاه‌های در نظر گرفته شده برایپیش‌فروش 2 برابر گذشته خواهد بود. این اطلاعات توسط تحلیل‌گر مورد اشاره در یک مجموعه از توییت‌ها به اشتراک گذاشته شده است.

سری آیفون‌ 14 اپل احتمالا در ماه سپتامبر امسال معرفی خواهد شد؛ اما در فاصله حدودا 2 ماه تا موعد رونمایی از این هندست‌هااعلام شده که میزان تقاضا برای آیفون‌های آینده در مقایسه با سری آیفون‌ 13 بیش‌تر خواهد بود. تاکنون شایعات و اطلاعات فراوانی پیرامون سری نسل آینده آیفون‌ 14 منتشر شده است. همچنین چین بازار مهمی‌برای اپل به‌شمار رفته و این کشور 20 درصد از کل درآمد غول کوپرتینویی را تامین می‌کند.

بر اساس اعلام کو، افزایش احتمالی میزان تقاضا برای سریآیفون 14 مستلزم تضمین عرضه به میزان کافی است. اینتحلیل‌گر می‌افزاید که پیش‌بینی نقل و انتقال قطعات آیفونتوسط تامین‌کنندگان طی 6 ماهه دوم سال 2022 تقریبا برابر با 100 میلیون واحد و تعداد دستگاه‌های قابل عرضه به مشتریانحدودا برابر با 90 میلیون دستگاه خواهد بود. میزان بالایتقاضا احتمالا ریسک کاهش سطح سفارشات پس از عرضه آیفون‌14 را کاهش خواهد داد.

محبوبیت آیفون‌های اپل در سراسر جهان به شکل فزآینده‌ای در حال افزایش است. بر اساس اطلاعات و شایعات پیش‌‌تر لو رفته انتظار می‌رود که سری آیفون 14 پس از عرضه آیفون‌ X در سال 2017 شاهد یک بازطراحی ویژه خواهد بود. اکنون جالب خواهد بود که ببینیم فروش سری آیفون‌ 14 پس از عرضه آن به بازار به چه ترتیب خواهد بود.

از سوی دیگر از آنجا که اپل یک در میان گوشی‌هایش را با تغییرات اساسی راهی بازار می‌کند، انتظار برای آیفون ۱۴ که ویژگی‌هایجدیدتری نسبت به نسل قبل دارد، منطقی به نظر می‌رسد.

اپل در آیفون ۱۳ تغییر زیادی ایجاد نکرد و از همان طراحی و دوربین بهره برد، اگرچه پردازنده در این گوشی جدید بود و سرعت قابل ملاحظه‌ای نسبت به آیفون ۱۲ داشت، اما به نظر می‌رسد اپل در نسل جدید گوشی‌هایش تغییرات اساسی اعمال کند و بر این اساس مطمئنا این گوشی از فروش بیشتری نسبت به آیفون ۱۳ برخوردار خواهد بود.
 


کد مطلب: 279209

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/279209/آیفون-14-13-پرفروش-تر-می-شود

ITMen
  https://www.itmen.ir