۰

رویداد 3000 نفره موبونیوز در سالن وزارت کشور خبرساز شد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۲۴
رویداد 3000 نفره موبونیوز در سالن وزارت کشور خبرساز شد
رویداد 3000 نفره موبونیوز در سالن وزارت کشور خبرساز شد

به گزارش روابط عمومی موبونیوز، اولین دورهمی حضوری موبونیوز به بهانه رونمایی از سایت موبونیوز در هشتمین سالگرد تاسیس پیج موبونیوز، 14 تیر ماه 1401 در تالار بزرگ وزارت کشور با حضور بلاگرهای معروف حوزه آی‌تی (مهدی شجاری، اهورا نیازی، آرین ابرونی، محمد شکوری، زی زی سلیمی، بهزاد واردی، آرمان بهبهانی)، رضا عالیان (سخنگوی انجمن واردکنندگان موبایل)، ابراهیم درستی (عضو هیات رئیسه و نماینده سرپرست وزارت صمت در اتاق اصناف ایران)، افراد فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ و شبکه‌های اجتماعی و طرفداران و علاقه‌مندان حوزه موبایل و تکنولوژی برگزار شد.
 
گزارش بازار موبایل روی سن وزارت کشور
بعد از شروع مراسم، در بخش گزارش موبایل، اطلاعات جمع آوری شده  در مورد گزارش بازار موبایل به حضار ارائه شد. از جمله اطلاعات جذاب ارائه شده، می توان به افزایش سهم بازار گوشی‌های شیائومی در بازار ایران و درصد فروش بازه‌های مختلف قیمتی گوشی نسبت به کل حجم فروش بازار، اشاره کرد.
 
رونمایی از لوگو و سایت جدید موبونیوز، مهم ترین سورپرایز دورهمی
در بخش بعدی مراسم بعد از توضیح داستان شکل گیری موبونیوز و مسیر طی شده تا به امروز، در مورد امکانات جدید سایت موبونیوز صحبت شد و از لوگو جدید موبونیوز رونمایی شد.
 
اضافه شدن لیست فروشنده‌های معتبر هر گوشی و راهنمای خرید گوشی هوشمند از مهمترین امکانات اضافه شده به سایت موبونیوز است که این امکان رو فراهم میکند تا کاربران به راحتی و در هر ساعتی از شبانه روز ظرف چند ثانیه، بهترین گوشی‌های هر بازه قیمتی رو بر اساس اولویت‌های خود مشاهده کنند و در صورت تمایل از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر و تایید شده سفارش خود را ثبت کنند.


 
پنل تاثیر سوشال مدیا بر رفتار خرید موبایل
در بخش بعدی با حضور مهدی شجاری، آرش برهمند، رضا عالیان و پشوتن پورپزشک، در خصوص تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر رفتار خرید کاربران و حجم فروش آنلاین و دلیل عدم ورود و فعالیت پخش کنندگان اصلی بازار موبایل گفتگوی خوبی شکل گرفت.
 
معرفی موبوکالج، هدفی نو از موبوگروپ
در بازار کار همیشه کارفرماها از نبود نیروی متخصص می گویند و کارجوها از نبود کار مناسب. موبوکالج با هدف آموزش مخصوص ورود به بازار کار حوزه موبایل و تکنولوژی  و شعار «مهارت یاد بگیر، کار هست!» تاسیس شده و در بخش بعدی مراسم، بهروز نظری به معرفی موبوکالج و مسیر طی شده در دوره اول آموزش و اهداف پیش روی موبوکالج پرداخت.
 
چالش و مسابقه، جذاب‌ترین بخش رویداد
بخش چالش و مسابقه یکی از بخش‌های جالب رویداد دورهمی موبونیوز بود که در فواصل زمانی، چالش‌های مختلفی اعلام می شد و به شرکت کنندگان در چالش‌ها از طرف اسپانسرهای برنامه، گوشی موبایل و لوازم جانبی برای هر چالش اهدا شد.
 
تایم استراحت و شبکه سازی
در زمان استراحت علاوه بر پذیرایی، شرکت کنندگان در همایش می توانستند با استادان موبوکالج و بلاگرهای حاضر در مراسم طرح مساله کنند یا عکس یادگاری بگیرند. همچنین امکان بازدید از غرفه‌های حاضر در مراسم (عمران تل، تجارت کیاسام، ایویز، موبوکالج و آی اپس و …) هم فراهم شده بود.
 
استندآپ کمدی ابوطالب حسینی
برای ایجاد تنوع و بازگشت انرژی حضار سالن بعد از بخش استراحت و پذیرایی، ابوطالب حسینی با اجرای استندآپ کمدی مرتبط با مشکلات خرید گوشی، لحظاتی مفرح و خاطره انگیز را برای شرکت کنندگان در مراسم ایجاد کرد.
 
معرفی ایده مرکز نوآوری موبایل، موبونو
معرفی موبونو یا مرکز نوآوری موبایل موبونیوز توسط‌هادی شجاری بخش بعدی مراسم بوده که هدف این مرکز سرمایه گذاری و حمایت از ایده‌ها و کسب و کارهای فعال در حوزه موبایل و تکنولوژی خواهد بود.
 
پنل فرصت‌های کسب و کار در بازار موبایل
پنل دوم همایش در خصوص فرصت‌های شغلی بازار موبایل بود که بابک بنیادی، بهروز نظری، میلاد نظری، ایمان قاسمی و میثم دادخواه به بیان تجربیات خود در این خصوص پرداختند.


 
رونمایی از اپ ایویز
ایویز به عنوان یکی از مراکز پخش عمده موبایل و لوازم جانبی، در این برنامه از اپ و امکانات جدید خود رونمایی کرد. در ادامه اهورا نیازی از امکانات جذاب و جالبی که eways در اختیار کاربران خود قرار داده، صحبت کرد و بخش‌های مختلف پنل کاربری ایویز را معرفی کرد.
 
معرفی برندگان مسابقه موبواستارز
حسن ختام مراسم، معرفی برندگان اولین مسابقه تولید محتوای ویدئویی حوزه موبایل و تکنولوژی بود. در ابتدا داوران مسابقه (مهدی شجاری، اهورا نیازی، بهزاد واردی و زی زی سلیمی) در خصوص نحوه انتخاب برگزیدگان توضیحاتی را ارائه دادند و در ادامه به نفر اول جایزه 15 میلیون تومانی، نفر دهم جایزه 10 میلیون تومانی و نفرات سوم تا پنجم جایزه 3 میلیون تومانی به همراه امکان ضبط ویدئو مشترک با موبونیوز اهدا شد و مراسم در ساعت 21 به اتمام رسید.
 
 
 
کد مطلب : ۲۷۹۲۶۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما