کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

وزیر ارتباطات در دیدار با همتای روسی

شرکت‌های دانش بنیان ایرانی حضور فعالی در روسیه خواهند داشت

وزارت ارتباطات , 1 مرداد 1401 ساعت 10:45

وزیر ارتباطات در دیدار با همتای روسی خود تاکید کرد با امضای اسناد همکاری بین ایران و روسیه، همکاری‌های دوجانبه در حوزه «ارتباطات و فناوری اطلاعات» توسعه می‌یابد.



آی‌‌تی‌من- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان از توسعه همکاری‌های ایران و روسیه در زمینه ارتباطات و فناوریاطلاعات خبر داد.

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان پس از مذاکره و رایزنی با همتای روسی و امضای چند سند همکاری در زمینه فناوری ارتباطات و مخابرات گفت: شرکت‌هایدانش‌بنیان و توانمند ایرانی از این به بعد حضور فعالی در بازار روسیه خواهند داشت.

زارع‌پور با بیان اینکه نشست‌های مجازی بین شرکت‌هایایرانی و روسی، به منظور شناسایی نیازمندی‌ها و ظرفیت‌های دو کشور، از دو ماه پیش آغاز شده بود، افزود: ۱۸ شرکت توانمند ایرانی از سه روز پیش در مسکو حضور دارند و در نشست‌های رو در رو با شرکت‌های متناظر روسی، بهتفاهم‌های بسیار خوبی دست پیدا کردند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه در حاشیهمذاکره با وزیر توسعه دیجیتال، مخابرات و ارتباطات جمعیروسیه ۴ سند همکاری بین شرکت‌های ایرانی و روسی و یک سند نیز بین دو وزارتخانه به امضا رسید. 

عیسی زارع‌پور گفت: با امضا این اسناد، زمینه برای تعمیق و توسعه هرچه بیشتر همکاری‌های بین دو کشور در حوزه ارتباطات، مخابرات، نرم‌افزار، سخت‌افزار و توسعه خدمات دیجیتال فراهم شد و از این پس شرکت‌های ایرانی حضور موثری در بازارهای روسیه خواهند داشت.

وزیر ارتباطات تاکید کرد که بازارسازی برای محصولات و تجهیزات ایرانی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از راهبردهای مهم وزارت ارتباطات است که به صورت جدیپیگیری می‌شود.

 


کد مطلب: 279328

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/279328/شرکت-های-دانش-بنیان-ایرانی-حضور-فعالی-روسیه-خواهند

ITMen
  https://www.itmen.ir