۰

ادامه مشکلات تامین‌کننده‌ لنز دوربین آیفون 14

تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۰
ادامه مشکلات تامین‌کننده‌ لنز دوربین آیفون 14
ادامه مشکلات تامین‌کننده‌ لنز دوربین آیفون 14

آی‌تی‌من- اما تاثیرات این پدیده بر تولید انبوه هندست‌ها بایستی محدود باشد؛ چرا که غول کوپرتینویی به تامین‌کنندگان طرف قرارداد خود برای سری آیفون 14 تنوع بخشیده است. 

این‌کار با هدف جلوگیری از بروز تاخیر در عرضه آیفون به‌دلیل کمبود قطعات انجام شده است.

با این‌حال اکنون آقای کو گزارش می‌دهد که یکی دیگر از شرکت‌های تامین‌کننده اپل با نام Genius نیز با مشکلات کیفی مواجه شده و این‌بار مشکل به لنزهای دوربین پشتی آیفون 14 مربوط می‌شود. 

به گفته مینگ چی‌کو یکی از لنزهای پشتی آیفون 14 که توسط شرکت جنیوس تولید شده بود؛ احتمالا با مشکلات کیفیت پوشش نشکن مواجه بوده
 است. 
در نتیجه اپل به منظور جلوگیری از بروز تاخیر در فرآیند نقل و انتقال آیفون 14، سفارشات مربوط به حدودا 10 میلیون لنز دوربین را به کمپانی لارگان واگذار کرده است؛ چرا که کمپانی تایوانی قادر به پر کردن شکاف ایجاد شده در زنجیره تامین است.

این تحلیل‌گر ادعا می‌کند که شرکت جنیوس بایستی بتواند ظرف مدت 2 ماه به مشکل ترک‌خوردگی پوشش لنزها رسیدگی کند و در غیر این‌صورت شرکت لارگان سفارشات بیش‌تری را از جانب اپل برای تولید لنزها دریافت خواهد کرد.
بر اساس پیش‌بینی‌ها شرکت اپل در ماه سپتامبر امسال از گوشی‌های جدید سری آیفون 14 رونمایی خواهد کرد. 

با توجه به شایعات انتظار می‌رود که این خانواده شامل 4 مدل مختلف با اسامی‌آیفون 14، آیفون 14 مکس، آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس باشد. 
بنابراین امسال از مدل مینی خبری نخواهد بود.

چنان‌چه اپل در زمینه تامین قطعات مورد نیاز برای تولید آیفون‌های خود با مشکل مواجه نشده و فرآیند تولید انبوه تحت تاثیر مشکلات جانبی قرار نگیرد؛ در این‌صورت فروش سری آیفون 14 مطابق برنامه زمانی از پیش تعیین شده آغاز خواهد شد.
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۹۳۹۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما