کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افزایش قیمت آیفون ۱۴ حتمی است

باشگاه خبرنگاران جوان , 12 مرداد 1401 ساعت 13:44

میانگین قیمتی خانواده گوشی‌های آیفون ۱۴ اپل مطمئنا افزایش خواهد یافت.



آی‌تی‌من- مارک گورمن از بلومبرگ در نسخه جدیدخبرنامه Power On گفت که ممکن است شرکت اپل از افزایشقیمت محصولات آتی خود مانند آیفون ۱۴ جلوگیری کند، اگرچه احتمالا میانگین قیمتی افزایش یابد. در واقع هزینهبالاتر تولید می‌تواند افزایش قیمت را ضروری کند.

با توجه به همه این موارد، به نظر می‌رسد اپل در شرایط سختیقرار دارد. این شرکت در حال حاضر با کاهش در فروش محصولات خود مواجه شده است و از طرف دیگر نمی‌خواهد با افزایشقیمت، مشتریان را از خود دور کند.

در نهایت، صرف نظر از اینکه اپل قیمت اولیه سریگوشی‌های آیفون ۱۴ و سری ساعت‌های هوشمند ۲۰۲۲ را افزایش می‌دهد یا خیر، باید گفت میانگین قیمت احتمالا بالا خواهد رفت.

در اوایل این ماه، اعلام شد قیمت آیفون ۱۴ ممکن است ۱۰۰دلار افزایش یابد. مدل پایه در حال حاضر، گوشی آیفون ۱۳مینی ۵.۴ اینچی است و قیمت آن از ۶۹۹ دلار شروع می‌شود.

اما ناگفته نماند که آیفون ۱۴ مکس ۶.۷ اینچی که به جای مدل مینی معرفی خواهد شد احتمالا گرانتر از مدل استاندارد ۶.۱اینچی خواهد بود. بنابراین، در هر صورت شما برای مدل‌هایاستاندارد باید بیشتر از قبل هزینه کنید. گفته می‌شود قیمتپایه آیفون ۱۴ به ۷۹۹ دلار افزایش خواهد یافت.
​​​​​​​


کد مطلب: 279439

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/279439/افزایش-قیمت-آیفون-۱۴-حتمی

ITMen
  https://www.itmen.ir