کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حمله هکرهای عراقی به سایت‌های اسراییل

سایبربان , 19 مرداد 1401 ساعت 13:37

گروه هکری عراقی «Altahrea» برخی وب‌سایت‌های رژیم صهیونیستی را هک کرد.



آی‌تی‌من- این گروه هکری در کانال تلگرامی ‌خود نوشت: آیااسرائیل فکر می‌کند که کشتن کودکان اشکالی ندارد؟ به گفته اسرائیل کشتن کودکان فلسطینی اشکالی ندارد؟ با وجود تمام ظلم و کینه‌توزی، ما نمی‌خواهیم که مرگ فرزند خود را تجربه کنی. با این حال، شما باید به دقت در مورد اعمال خود فکر کنید. فکر نمی‌کنی گمراه شده‌ای؟ یا شاید کسی عمداً شما را به خاطر اهداف خودخواهانه منحرف کرده است؟
 
این گروه هکری در کانال خود ادامه داد: Altahreaهمین‌جاست! ما متوقف نمی‌شویم مگر اینکه خدا بگوید. تمام سرورها از کار افتاده‌اند. ما شوخی نمی‌کنیم. ما روز دهم محرم نمی‎خوابیم.

هکرهای عراقی تصویری از سپهبد شهید قاسم سلیمانیفرمانده ارشد ضد تروریسم ایران را منتشر کردند که به همراه همرزم عراقی‌اش ابومهدی المهندس، فرمانده دوم یگان‌های حشد الشعبی عراق به‌وسیله پهپاد آمریکایی ترور شد. این حمله به دستور دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد در 3 ژانویه 2020 انجام شد.

آنها همچنین یک تب برای پخش سرود رسمی‌«PMU» عراق، که بیشتر با کلمه عربی حشدالشعبی شناخته می‌شود، در وب‌سایت‌های مخدوش اسرائیل قرار دادند.

چندی پیش گروه هکرهای عراقی موفق شده به وب‌سایتشهرداری تل‌آویو نفوذ و آن را مختل کند؛ این حمله یک هفته پس از حمله سایبری مشابه به سیستم حمل و نقل عمومی‌متروپولیتن «NTA»، مسوول طراحی و ساخت یکسیستم حمل و نقل انبوه در شهر ساحلی اسرائیل، رخ داد.

پیام منتشر شده در وب‌سایت شهرداری تل‌آویو در زمان هک این بود :
«کار نمی‌کند؛ به دستور سردار سلیمانی به حالت تعلیقدرآمده است.»
​​​​​​​
سیستم حمل و نقل عمومی‌متروپولیتن NTA، شرکت ساخت شبکه ریلی سبک برای منطقه تل‌آویو، اوایل این ماه عنوان کرد که وب‌سایت آن به طور موقت در اثر یک حمله سایبری خارجیمختل شده است.


کد مطلب: 279467

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/279467/حمله-هکرهای-عراقی-سایت-های-اسراییل

ITMen
  https://www.itmen.ir