۰

واتس اپ سه آپدیت امنیتی جدید ارائه می‌کند

تاریخ انتشار
شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۹
واتس اپ سه آپدیت امنیتی جدید ارائه می‌کند
واتس اپ سه آپدیت امنیتی جدید ارائه می‌کند

آی‌تی‌من- جدیدترین اقدام مدیر ارشد اجرایی متا (مالک اینستاگرام و واتس اپ) برای حافظت از کاربران شامل ترک بیسروصدای گروه‌ها، افزایش اختیار کاربران برای آنکه چه کسانی می‌توانند وضعیت آنلاین آنها در اپ را مشاهده کنند و مسدود کردن و نمایش ندادن اسکرین شات‌هایی است پس از فعالسازی قابلیت «یکبار مشاهده» ثبت می‌شوند.

زاکربرگ در بیانیه‌ای در فیس بوک و اینستاگرام اعلام کرد این اقدامات با هدف ایجاد روش‌های جدید برای محافظت از پیام‌های کاربران و خصوصی و ایمن نگه داشتن چت‌ها گرفته شده‌اند.

طبق اطلاعات موجود وقتی کاربری یک گروه را ترک می‌کند، پیامی‌ خروج وی را آشکار می‌کند. اما آپدیت جدید واتس اپ به کاربر اجازه می‌دهد تا پیام‌های خروج اتوماتیک را میانبربزند و از گروه خارج شود. به این ترتیب کاربران می‌توانند بدون آنکه جلب توجه کنند از گروه خارج شوند و در این حالت فقط ادمین از خروج آنها مطلع خواهد شد.

علاوه برآن واتس اپ در آپدیت‌های پیشین به کاربران اجازه داده بود تا وضعیت «آخرین بازدید» را به فهرست شماره تماس‌های خود محدود کنند. اکنون اپ همین قابلیت برایمشاهده وضعیت «آنلاین» کاربر ارائه کرده است. علاوه برآن کاربر می‌تواند خود انتخاب کند کدامیک از شماره تماس‌هایمورد نظر وی قادر به مشاهده وضعیت وی در پیام رسان خواهند بود.

در کنار این موارد متا قابلیتی به واتس اپ افزوده که اجازه نمی‌دهد کاربران از ویدئوها و تصاویری که به طور خودکار حذف می‌شوند، اسکرین شات بگیرند.
​​​​​​​
مرجع : مهر
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۹۴۷۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما