۰

اپل جلوی روزآمدسازی تلگرام را گرفت

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۳
اپل جلوی روزآمدسازی تلگرام را گرفت
اپل جلوی روزآمدسازی تلگرام را گرفت

آی‌تی‌من- از زمانی که اپل، اپ استور را راه‌اندازی کرد، توسعه‌دهندگان کوچک و بزرگ درگیر فرآیند تأیید این شرکت شده‌اند و برنامه‌هایشان به تعویق افتاده یا به کلی حذف شده‌ است.

دهم اوت، پاول دوروف، مدیرعامل تلگرام پیامی ‌را در کانال خودش به اشتراک گذاشت و گفت که آخرین به‌روزرسانی ایناپلیکیشن به مدت دو هفته در روند بررسی اپل گیر کرده بود. بدون اینکه هیچ توضیحی از سوی این شرکت در مورد دلیلتوقف وجود داشته باشد.

این به روز رسانی دیروز منتشر شد و دوروف درباره آنچه اتفاق افتاده صحبت کرد. او می‌گوید که اپل به تلگرام گفته بایدویژگی جدیدی به نام Telemoji را حذف کند. این قابلیتنسخه‌های متحرک وکتور با کیفیت بالاتر از ایموجیاستاندارد است. او پیش نمایشی از شکل ظاهری آنها را در پست خود قرار داد، آنها شبیه به مجموعه‌ایموجی‌های اولیههستند که اپل از آنها استفاده می‌کند، اما تعدادی انیمیشنبسیار لذت بخش شده‌اند که مطمئنا می‌توانند مکالمات را کمی‌جذاب تر کنند.

دوروف در پست خود نوشت: این یک حرکت گیج‌کننده از طرف اپل است، زیرا Telemoji می‌توانست ابعاد جدیدی را به‌ایموجی‌های استاتیک با وضوح پایین خود بیاورد و اکوسیستم آنها را به میزان قابل توجهی غنی کند. تلگرام در حال حاضر مجموعه‌ای از ایموجی‌ها و استیکرهای مختلف دارد که بسیار فراتر از مجموعه پیش‌فرض موجود در کیبوردiOS است.

مدیرعامل تلگرام اشاره کرد که بیش از 10 بسته ‌ایموجیجدید در آخرین به‌روزرسانی این پلتفرم وجود دارد و گفت که این شرکت برای منحصربه‌فردتر کردن و شناخته شدن تله‌موجی‌زمان خواهد گذاشت.
​​​​​​​
با این حال، هنوز پیشرفت‌های زیادی در رابطه با ایموجی‌هادر آخرین به‌روزرسانی تلگرام وجود دارد. این شرکت می‌گویددر حال راه‌اندازی یک پلتفرم ایموجی باز است که در آن هرکسی می‌تواند مجموعه‌ای از ایموجی‌های خود را آپلود کند که افرادی که برای سرویس پریمیوم تلگرام پول پرداخت می‌کنند،می‌توانند از آن استفاده کنند.
 
 
مرجع : فارس
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۹۵۰۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما