۰

شاتل موبایل به مناسبت سالروز تولد خود مکالمه و اینترنت هدیه می‌دهد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۰
شاتل موبایل به مناسبت سالروز تولد خود مکالمه و اینترنت هدیه می‌دهد
شاتل موبایل به مناسبت سالروز تولد خود مکالمه و اینترنت هدیه می‌دهد
  
آی‌تی‌من- این اپراتور به عنوان بزرگ‌ترین اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور و تنها  Full MVNO حقیقی با هسته شبکه مستقل، یازدهم شهریور ماه ۱۴۰۱ پنج ساله می شود و به همین مناسبت به رسم هر سال به پاس همراهی مشترکین خود برای آنها هدایای ویژه‌ای در نظر گرفته است.
 
بر اساس این گزارش، به تمامی مشترکین سیم کارت های شاتل موبایل، ۶۰ دقیقه مکالمه و یا یک گیگابایت اینترنت همراه هدیه داده خواهد شد.  
 
در این پنج سال، شاتل موبایل همواره کوشیده تا با ارائه خدمات باکیفیت و متنوع ارتباطی شامل مکالمه، پیامک و اینترنت 4G/LTE و پیاده سازی ایده‌ها و فناوری‌های جدید و خلاقانه، علاوه بر ایجاد تحول در صنعت ارتباطات کشور، لذت ارتباط آسان و باکیفیت را برای مشترکین خود فراهم کند.
 
عرضه سیم‌کارت‌ هوشمند شاتل موبایل با قابلیت اتصال به هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور، پیاده سازی قابلیت انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان، قابلیت انتقال مانده بسته اینترنت به دوره بعد، اشتراک سرویس محبوب فیلم و سریال نماوا و عرضه متنوع‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین بسته های اینترنت همراه و ترکیبی، از ویژگی های متمایزی است که اپراتور شاتل موبایل برای مشترکین خود فراهم کرده و می کوشد همواره با بهبود کیفیت خدمات خود برای آنها ارزش آفرین باشد.
 
علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت با پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنند یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.
 
 
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۹۶۴۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما