کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به مناسبت روز جهانی خیریه

مبلغ پرداختی اسنپ به خیریه‌ها ۲ برابر شد

14 شهريور 1401 ساعت 13:55

اسنپ به مناسبت بزرگداشت روز جهانی خیریه و با هدف ترویج کار خیر و حمایت از خیریه‌ها میزان پرداخت خود به طرح‌های نیکوکاری را به مدت ۲ روز دو برابر می‌کند. در روزهای ۱۴ و ۱۵ شهریور ماه، اسنپ به ازای هر ۲۰۰۰ امتیاز کاربران، مبلغ ۸۰۰۰ تومان به طرح‌های نیکوکاری فعال در اسنپ‌کلاب یا باشگاه مشتریان خود پرداخت خواهد کرد.



آی‌تی‌من- در سال ۲۰۱۲، مجمع عمومی سازمان ملل، ۵ سپتامبر مصادفبا ۱۴ شهریور را روز جهانی خیریه نام‌گذاری کرد. هدف اصلی ازاعلام این روز بالا بردن آگاهی عمومی و ارائه برنامه مشترک برایایجاد و فعالیت خیریه‌ها در سراسر جهان است.

از فروردین ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون ۹ طرح نیکوکاری در حوزه‌هایمختلف از جمله حمایت از افراد دارای معلولیت، حمایت از زنانآسیب‌دیده از خشونت، حمایت از کودکان بی‌سرپناه، حمایتتحصیلی از کودکان کم‌برخوردار، توسعه زیرساخت‌های روستاییدر اسنپ‌کلاب اجرا شده است. کاربران باشگاه مشتریان نیز بااهدای امتیازهای خود در پیشبرد و موفقیت این طرح‌ها سهیمبوده‌اند. کاربران در مجموع 1,110,213 مرتبه در این طرح‌هامشارکت داشتند و امتیازهای خود را در این کار خیر اهداکرده‌اند و اسنپ تاکنون مبلغ 4,878,434,000 تومان به خیریه‌هاپرداخت کرده است.  

روابط عمومی شرکت اسنپ، ضمن قدردانی از مشارکت خوبکاربران و اعتمادشان به طرح‌های نیکوکاری باشگاه مشتریاناعلام کرد: «اجرای طرح‌های مستمر و متنوع نیکوکاری بدونمشارکت و همکاری خیریه‌ها و سمن‌های توانمند و اعتمادکاربران‌مان میسر نمی‌شد. دستان پرمهرشان را به گرمیمی‌فشاریم و این روز را به آنان که در خط مقدم مبارزه با مشکلاتجامعه و دستگیری از مردم هستند تبریک می‌گوییم». 
​​​​​​​
خیریه‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد می‌توانند طرح‌های پیشنهادیخود را برای همکاری به ایمیل مسئولیت اجتماعی شرکت اسنپ بهآدرس csr.pr@snapp.cab ارسال کنند.
 
 
 


کد مطلب: 279704

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/279704/مبلغ-پرداختی-اسنپ-خیریه-ها-۲-برابر

ITMen
  https://www.itmen.ir