۰

فروش گوشی‌های تاشو 2 برابر شد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۵
فروش گوشی‌های تاشو 2 برابر شد
فروش گوشی‌های تاشو 2 برابر شد

آی‌تی‌من- در واقع فروش این 2 مدل در بازار اروپا نسبت به گوشی‌های هوشمند سال گذشته یعنی گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 دو برابر شده است. بنجامین براون؛ مدیرارشد بازاریابی سامسونگ در اروپا به این موضوع اشاره کردهاست.

وی در ادامه خاطرنشان کرد که سامسونگ در ازای فروش هر 4 دستگاه گوشی گلکسی زد فولد 4، 6 دستگاه گلکسی زد فلیپ 4 را به فروش می‌رساند. این موضوع نشان می‌دهد که سری گلکسی زد فلیپ کماکان از محبوبیت بیش‌تری در میان مشتریانبرخوردار است. با این‌حال سهم سری گلکسی زد فولد نیزافزایش یافته است؛ چرا که پیش از این نسبت فروش سریگلکسی زد فولد به گلکسی زد فلیپ معادل 3 به 7 بود.

محبوبیت بالاتر گلکسی زد فلیپ 4 در میان خریداران امریکاملا طبیعی است؛ زیرا این هندست در مقایسه با گلکسی زد فولد 4 تقریبا 1000 یورو ارزان‌‌تر است. سامسونگ در گلکسی زد فلیپ 4 از باتری بزرگ‌تر، فناوری شارژ سریع‌‌تر و دوربین‌هایبهتری بهره گرفته و از سوی دیگر در گلکسی زد فولد 4 نیز از دوربین‌های اصلی و تله‌فوتو جدید استفاده کرده است. همچنین طراحی و کیفیت نمایشگرهای دستگاه‌های جدید در مقایسه با مدل‌های نسل قبلی ارتقاء یافته است.

 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۹۷۲۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما