کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هودل بیت‌کوین رکورد زد

ايسنا , 10 مهر 1401 ساعت 16:40

هودل بیت‌کوین به بالاترین حد در پنج سال گذشته رسید زیرا سرمایه‌گذاران تحت تأثیر نوسانات بازار قرار نگرفتند.



آی‌تی‌من- به نظر می‌رسد که اکثر سرمایه‌گذاران بیت‌کوین (BTC) بر روی احتمال افزایش دارایی‌ها در آینده، علی‌رغم اصلاح طولانی‌مدت حساب می‌کنند با وجود اینکه ارز دیجیتال همچنان حدود ۲۰هزار دلار تثبیت می‌شود.
در حال حاضر سرمایه‌گذاران استراتژی سرمایه‌گذاری هودل را با عوامل کلان اقتصادی که بر بازار عمومی‌کریپتو تأثیر بیشتری دارد، انتخاب می‌کنند. به‌طور خاص، داده‌های گلسنود نشان می‌دهد که تا ۲۹ سپتامبر، مقدار بیت‌کوین تحت هودل به رکورد پنج سال گذشته یعنی ۳۴۱.۵۵ میلیارد دلار رسیده است.

شایان ذکر است که برای دارندگان بلندمدت، حفظ دارایی منطقی است زیرا فروش منجر به زیان می‌شود. در این مورد، داده‌های گلسنود همچنین نشان می‌دهد که دارندگان بیت‌کوین درازمدت، دارایی خود را با ضرر حدود ۴۲ درصد می‌فروشند.

اعتقاد سرمایه‌گذاری بلندمدت در بین دارندگان بیت‌کوین همچنان قوی است. بیشتر سرمایه‌گذاران بر روی عواملی مانند افزایش پذیرش و کاهش ارزش عرضه برای ایجاد یک رالی بیت‌کوین سرمایه‌گذاری می‌کنند.

علاوه بر این، مقدار تحت هودل به طور بالقوه نشان می‌دهد بیت‌کوین به‌عنوان یک ذخیره ارزش و پوششی در برابر تورم ممکن است در حال افزایش باشد بنابراین، به نظر می‌رسد که بیت‌کوین از نظر برخی سرمایه‌گذاران ارزش بیشتری پیدا می‌کند و هر گونه کاهش قیمت، سرمایه‌گذاری در آن را امکان‌پذیر می‌کند.

علاوه بر این، قیمت پایین یک سناریوی عالی برای انباشت دارایی در پی کاهش ارزش بیشتر ارزهای فیات جهانی است. در واقع، با کاهش ارزش پوند استرلینگ، داده‌ها نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران احتمالاً بیت‌کوین را ترجیح می‌دهند.

علاوه بر این، داده‌ها به انعطاف‌پذیری سرمایه‌گذارانی اشاره می‌کند که تحت تأثیر احساسات برای فروش دارایی در میان لحظات آشفته نیستند.

در عین حال، رهبران بازار پیش‌بینی می‌کنند که دارایی‌هایی مانند بیت‌کوین احتمالاً بر اساس نحوه مدیریت بانک‌های مرکزی با تورم فعلی افزایش می‌یابند. استنلی دراکن میلر، سرمایه‌گذار میلیاردر معتقد است اگر سرمایه‌گذاران اعتماد خود را به سیاست‌های سختگیرانه بانک‌های مرکزی از دست بدهند، ارزهای دیجیتال ممکن است در سال‌های آینده رشد کنند.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۹۵۰.۳۱ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۴۱ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۳۹.۵۱ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۱۱ درصد کاهش داشته است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶۸.۶۴ میلیارد دلار است که ۱۴.۲۱ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۳.۷۱ میلیارد دلار است که ۵.۴۰ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۶۲.۹۰ میلیارد دلار است که ۹۱.۶۴ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.
 


کد مطلب: 279868

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/279868/هودل-بیت-کوین-رکورد-زد

ITMen
  https://www.itmen.ir