۰

تیک آبی توییتر قیمت خورد: ماهی 8 دلار

تاریخ انتشار
شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۹
تیک آبی توییتر قیمت خورد: ماهی 8 دلار
تیک آبی توییتر قیمت خورد: ماهی 8 دلار

آی‌تی‌من- این درحالی است که او سعی دارد اتکای درآمد شبکه اجتماعی به تبلیغات را کاهش دهد و از سوی دیگر سرویس‌های اشتراکی را ارتقا دهد.
ماسک در توییتی نوشت: سیستم فعلی اشراف زاده و دهقان توییتر برای افرادی که تیک آبی ندارند، کارآمد نیست. قدرت برای مردم! تیک آبی به ازای ۸ دلار در ماه!

او در ادامه اضافه کرده بود این قیمت درهر کشور برحسب قدرت خرید مردم متناسب سازی می‌شود.

تیک آبی کنار نام کاربر در شبکه اجتماعی او بدان معنا است که توییتر مالکیت فرد یا شرکت بر حساب کاربری مذکور را تایید می‌کند. در حال حاضر این شبکه اجتماعی برای بیشتر کاربران آن رایگان است.

به گفته مدیر ارشد اجرایی جدید توییتر مشترکان دارای تیک آبی در این شبکه اجتماعی می‌توانند به قابلیت اولویت در پاسخ دهی، منشن و جست‌وجو دست یابند و همچنین می‌توانند ویدئوها و کلیپ‌های صوتی طولانی تری پست کنند.

از سوی دیگر، گزارش‌ها حاکی است که ماسک تصمیم دارد  ۳۷۰۰ نفر از نیروی انسانی این پلتفرم اجتماعی را اخراج کند.

به این ترتیب برای کاهش هزینه‌ها، تعداد کارمندان توییتر کمتر از نصف خواهد شد. تیمی ‌از مشاوران هم اکنون مشغول نهایی سازی طرح اخراج کارمندان هستند. همچنین یکی از گزینه‌های مورد بحث برای کارمندان اخراجی آن است که حقوق ۶۰ روز آنها پرداخت شود.

کارمندانی که شغل شان در توییتر حفظ می‌شود احتمالاً باید در محل کار حضور یابند. به نوشته بلومبرگ ماسک تصمیم دارد سیستم دورکاری این شرکت را لغو و با حفظ چند استثنا، از کارمندان بخواهد به دفاتر کاری برگردند.
 
مرجع : مهر
کد مطلب : ۲۸۰۱۲۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما