۰

ردمی نوت 12 رکورد سرعت شارژ را زد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۹
ردمی نوت 12 رکورد سرعت شارژ را زد
ردمی نوت 12 رکورد سرعت شارژ را زد

آی‌تی‌من- در واقع ردمی برای نخستین بار مدت زمان شارژ باتری را یک‌رقمی کرده است.

بر اساس اعلام کمپانی چینی، ردمی نوت 12 اکسپلورر ادیشن از طراحی خاصی برای شارژ 3 کاناله استفاده می‌کند. در ابتدا عملیات شارژ هر کانال با ولتاژ 20 ولت و شدت جریان 3.5 آمپر انجام شده و در ادامه این ارقام به 10 ولت و 7 آمپر تغییر خواهند کرد. ردمی نوت 12 اکسپلورر ادیشن مجهز به یک باتری 2 سلولی 10C با کارآیی بالا و ظرفیت 2150 میلی‌آمپرساعت برای هر سلول (ظرفیت کلی 4300 میلی‌آمپرساعت) است. جریان ورودی به هر یک از این 2 باتری به 21 هزار میلی‌آمپر می‌رسد.

همچنین ردمی اخیرا از تکنولوژی پیشرفته Cell Balance رونمایی کرده است. بدین‌ترتیب هنگامی‌که میان ولتاژ و ظرفیت 2 باتری اختلافی ایجاد شود؛ تعادل داخلی میان آنها فعال می‌شود. شارژر جدید شیائومی برای مدت زمانی طولانی می‌تواند با قدرت بالا عمل کند. 

کابل شارژ ارائه شده به‌همراه این آداپتور مجهز به یک تراشه داخلی مخصوص با نام Xiaomi E-mark است. این تراشه نه‌تنها از پروتکل شارژ سریع 210 واتی شیائومی پشتیبانی می‌کند؛ بلکه با پروتکل‌های پاور دلیوری (PD) و شارژ سریع (QC) نیز سازگاری دارد.

فروش ردمی نوت 12 دیسکاوری ادیشن با قابلیت شارژ سریع 210 واتی و برچسب قیمتی 330 دلاری هم‌اکنون آغاز شده است.

این گوشی از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED با رزولوشن FHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و از چیپست Dimensity 1080  استفاده می‌کند و دارای حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است.

نسخه پرو این گوشی از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد که دوربین موردنظر مبتنی بر سنسور  ISCOELL HPX سامسونگ است. این سنسور ۱/۱.۴ اینچ اندازه دارد و برای پردازش عکس‌ها از فناوری ترکیب ۱۶ به یک پیکسل‌ها استفاده می‌کند. 

این یعنی در حالت پیش‌فرض عکس‌های ۱۲.۵ مگاپیکسلی ثبت می‌کند ولی کاربران قادر به ثبت عکس‌های ۵۰ مگاپیکسلی و ۲۰۰ مگاپیکسلی هم هستند. از دیگر امکانات این سنسور می‌توانیم به امکان فیلمبرداری ۸K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه و فیلمبرداری ۴K با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه اشاره کنیم.

نسخه پرو ردمی نوت ۱۲ نیز از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد که البته مجهز به سیستم لرزشگیر اپتیکال است. در ماژول دوربین هر دو گوشی به غیر از دوربین اصلی، شاهد دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی هستیم. همچنین باید به بهره‌گیری از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هم اشاره کنیم.
 
کد مطلب : ۲۸۰۲۴۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما