کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گواهینامه افتا برای محصولات نرم‌‏افزاری حیاتی است

نصر تهران , 2 آذر 1401 ساعت 11:37

وبینار «آشنایی با فرآیند اخذ گواهینامه افتا برای محصولات نرم‌‏افزاری» با مشارکت رسته توسعه نرم‌‏افزار و کمیسیون امنیت فضای تبادل اطلاعات (افتا) سازمان نظام صنفی رایانه‌‏ای استان تهران روز دوشنبه برگزار شد.



آی‌تی‌من- در این وبینار که با حضور 60 نفر از اعضای سازمان، کمیسیون‌‏ها و فعالان حوزه نرم‏‌افزار برگزار شد، علی آذرکار، دبیر رسته توسعه نرم‏‌افزار، ضمن طرح موضوع اخذ گواهینامه‏ افتا برای محصولات حوزه فناوری اطلاعات (شامل محصولات نرم‌‏افزاری) از سوی نهادهای دولتی و حاکمیتی، به مشکلات شرکت‌‏ها در این فرآیند اشاره کرد و دلیل برگزاری این وبینار را آشنایی بیشتر شرکت‌‏ها با ابعاد فنی و مدیریتی آن دانست.

کیان یزدیان، مدیرعامل شرکت خدمات آزمایشگاهی فن‌آوران ایریانا کیهان و عضو کمیسیون افتای سازمان نظام صنفی رایانه‌‏ای استان تهران نیز فرآیند اخذ گواهینامه افتا برای محصولات نرم‌‏افزاری را تشریح و تبیین کرد.

او تاکید کرد که فرآیندهای آزمون بر اساس استانداردهای بین‏‌المللی و چارچوب‏‌های داخلی است و به همین دلیل نیاز است تا شرکت‏‌های توسعه‌‏دهنده محصولات نرم‏‌افزاری افراد یا تیم‌‏هایی را که با موضوعات امنیتی آشنا هستند، در کنار خود داشته باشند.
 


کد مطلب: 280282

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/280282/گواهینامه-افتا-محصولات-نرم-افزاری-حیاتی

ITMen
  https://www.itmen.ir