کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

وزیر ارتباطات: توسعه زیرساخت ارتباطی نیازمند تفکر بسیجی است

وزارت ارتباطات , 8 آذر 1401 ساعت 15:53

وزیر ارتباطات برای پیشرفت در هر حوزه‌ای چه پزشکی، چه مهندسی و چه در حوزه مأموریت‌های وزارت ارتباطات از توسعه زیرساخت‌های ارتباطی تا راه‌اندازی پلتفرم‌ها نیاز به تفکر بسیجی داریم.



آی‌تی‌من- عیسی زارع پور در مراسم بزرگداشت هفته بسیج و در جمع بسیجیان شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت ارتباطات و جمعی از مدیران وزارت ارتباطات و شرکت‌های تابعه، با بیان اینکه بسیج یکی از مهمترین ابتکارات امام راحل بوده است، گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون هر کجا نیاز بوده که از کیان و استقلال کشور حفاظت و حراست شود، بسیجیان حضور داشتند.
وی با بیان اینکه بسیج فقط یک سازمان نظامی‌نیست، افزود: بسیج یک روحیه و فرهنگ است که از آن روحیه خود باوری و تلاش برای استقلال در همه عرصه‌ها و حرکت به سمت قله‌های پیشرفت حاصل می‌شود.

وزیر ارتباطات به جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های بسیج در ابتدای انقلاب و دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: بعد از دفاع مقدس هم در عرصه‌های سازندگی روحیه بسیجی باعث شد خرابی‌های جنگ را با سرعت بازسازی کنیم.

وی افزود: بسیج زمانی در درگیری با ضد انقلاب و زمانی دیگر در مبارزه با کرونا و در این ایام اخیر هم در مبارزه با نقشه‌های دشمنان ایستاده است.

زارع پور گفت: روحیه و تفکر بسیجی خلاصه می‌شود در کار شبانه روزی، مجاهدانه، متخصصانه، عالمانه و بدون توقع که ما در همه عرصه‌ها به این روحیه نیاز داریم.

وی با بیان پیشرفت‌های کشور در بخش‌های مختلف، ادامه داد: برای پیشرفت در هر حوزه‌ای چه در پزشکی، چه در مهندسی و چه در حوزه مأموریت‌های وزارت ارتباطات از توسعه زیرساخت‌های ارتباطی تا راه‌اندازی پلتفرم‌های مورد نیاز مردم، نیاز به تفکر بسیجی داریم که کار را به بهترین نحو ممکن انجام دهد.
 


کد مطلب: 280331

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/280331/وزیر-ارتباطات-توسعه-زیرساخت-ارتباطی-نیازمند-تفکر-بسیجی

ITMen
  https://www.itmen.ir