کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تلویزیون‌های هوشمند و اندرویدی پارس به لانچر پادباکس مجهز شدند

همکاری شرکت پارس الکتریک و پادباکس

دفتر ارتباطات یکپارچه پاد , 28 دی 1401 ساعت 10:12

در آیین رونمایی از محصولات دانش‌بنیان شرکت پارس الکتریک در بیست‌ودومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران، جدیدترین تلویزیون‌های هوشمند پارس که مجهز به لانچر و رابط کاربری پلتفرم پادباکس هستند، معرفی شدند.



آی‌تی‌من- لانچر پادباکس لایه بیرونی و نقطه تماس کاربر با تلویزیون است که به عنوان بخشی از سیستم‌عامل اندروید نمایش داده شده و کنترل صفحه اصلی و اجزای آن را بر عهده دارد و در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

لانچر پادباکس با دسته‌بندی محتوا و همچنین رابط کاربری آسان شامل: محتوای صوتی (موسیقی، پادکست و کتاب صوتی)، محتوای تصویری (فیلم و سریال و پخش زنده شبکه‌های تلویزیونی)، بازی‌های جذاب، فروشگاه اختصاصی برنامه و همچنین دستیار صوتی، موتور هوشمند توصیه‌گر بر اساس رفتار کاربر توانسته طیف گسترده‌ای از مخاطبین را به خود علاقمند کند.

یادآور می‌شود، اکوسیستم خانه هوشمند پادباکس پلتفرمی از سرزمین هوشمند پاد به شمار می‌آید که در دو قالب سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
 
دستگاه سخت‌افزاری پادباکس وسیله‌ای است که به کمک آن می‌توانید هر نوع تلویزیون معمولی را به تلویزیون اندرویدی تبدیل کنید. با اپلیکیشن پادباکس‌پلاس نیز می‌توانید روی هر نوعی از دستگاه اندرویدی، از موبایل گرفته تا انواع تبلت، به مزایای سرویس پادباکس دسترسی داشته و از امکانات متنوع آن بهره ببرید.

زین پس کاربران می‌توانند با خرید تلویزیون‌های هوشمند پارس مجهز به لانچر پادباکس، هوشمندی را به خانه خود بیاورند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از سرزمین هوشمند پاد به سایت ic.pod.ir مراجعه کرده و یا QR کد را اسکن نمایید.


کد مطلب: 280621

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/280621/همکاری-شرکت-پارس-الکتریک-پادباکس

ITMen
  https://www.itmen.ir