کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست خبری «چک امن دیجیتال بانک صادرات» مطرح شد:

«چکنو» تکمیل کننده چک صیادی است

فابانیوز , 1 بهمن 1401 ساعت 12:54

مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات بانک صادرات ایران در نشست خبری چک امن دیجیتال بانک صادرات با نام تجاری «چکنو» در نمایشگاه تراکنش گفت: چکنو کامل کننده چک صیادی است و علاوه بر اینکه همه کارایی‌های چک‌های کاغذی را دارد، از امتیازات دیگری نیز برخوردار است.



آی‌تی‌من- منصور شیخ الاسلامی‌ گفت: چکنو تمام کارایی چک‌های کاغذی دارد و علاوه برآن سرعت بالا، حذف کاغذ، امنیت بالا، عدم امکان جعل و سرقت، عدم نیاز به تایید چک و عدم امکان ویرایش چک و لغو ثبت، امکان صدور مکرر چک، حداقل هزینه کارمزد، صرفه‌جویی در منابع انسانی در بانک، درخواست صدور در هر زمان و مکان، حذف نیاز به انتقال و تایید چک و در آیند امکان تضمین توسط شخص ثالث وجود خواهد داشت.

وی ‌افزود: این چک بر روی بستر چکاد بانک مرکزی است و با امضای دیجیتال قابل بهره برداری خواهد بود و بانک صادرات این افتخار را دارد که اولین بانک است که این محصول را رونمایی می‌کند.

وی گفت: در بحث چک‌های صیادی یک گام به سمت صدور و نقد شوندگی چک پیش رفتیم و نکته مهم چکنو بحث فروش‌های قسطی است و پخش‌های مویرگی و نئو بانک‌ها و مبادلات سریع و تکمیلی را تسریع و تسهیل می‌کند. مدیر ارتباطات بانک صادرات گفت: ثبت و پردازش این چک مزیت مهمی ‌دارد که صدور فیزیکی ندارد و امنیت از لحاظ سرقت نیز حذف می‌شود.
 


کد مطلب: 280646

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/280646/چکنو-تکمیل-کننده-چک-صیادی

ITMen
  https://www.itmen.ir