۰
وزیر ارتباطات:

برخورد با مافیای فیلترشکن با قوه قضائیه است

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۴
برخورد با مافیای فیلترشکن با قوه قضائیه است
برخورد با مافیای فیلترشکن با قوه قضائیه است

آی‌تی‌من- عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری در حاشیه جلسه هیات دولت گفت:  امکان دسترسی 200سرویس پرکاربرد را در سایت 403.ir فراهم کرده‌ایم و مردم اگر به این سایت مراجعه کنند نیاز به فیلترشکن  که منجر به کندی سرعت  می شود نخواهند داشت و روز به‌روز بر کیفیت این سرویس جدید افزوده می‌شود.

زارع پور درباره باند مافیایی پشت فروش فیلترشکن‌ها بیان داشت:  وظیفه ما برخورد با مافیا نیست و قوه قضائیه و قوه قهریه نیستیم و وظیفه ما حمایت از پلتفرم‌ها و شبکه‌های اجتماعی و فراهم کردن بهترین امکانات ارتباطی برای مردم است.

زارع پور درباره حمایت پیامرسان‌های بومی اظهار کرد ما از ابتدای تشکیل دولت سیزدهم برای حمایت از پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی داخلی کارگروه ویژه‌ای پیش‌بینی و به صورت هفتگی جلساتی را برگزار کردیم.

وی بابیان اینکه در این چند ماه اخیر محدودیت‌های در پلتفرم‌های خارجی انجام گرفته، گفت: میزان استفاده از ظرفیت‌های بومی بیشتر شده، جلسات کارگروه  به صورت روزانه برگزار می‌شود و از تمام ظرفیت‌های وزارت ارتباطات برای حمایت از پلتفرم‌های داخلی استفاده کردیم و هرچه در خصوص سخت افزار و پهنه باند نیاز داشته باشند از طریق وزارت ارتباطات تامین خواهد شد.

 
مرجع : برنا
کد مطلب : ۲۸۰۷۷۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين