۰
از دیروز در پارک فناوری پردیس

رویداد سرمایه گذاری فناوری با حضور ۱۲ کشور آغاز به کار کرد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۳
رویداد سرمایه گذاری فناوری با حضور ۱۲ کشور آغاز به کار کرد
رویداد سرمایه گذاری فناوری با حضور ۱۲ کشور آغاز به کار کرد

آی‌تی‌من-  ۱۰۰ شرکت دانش بنیان، استارت‌آپ و هسته فناور از کشورهای ایران، ترکیه، ارمنستان، پاکستان، افغانستان، کنیا و ۵۲ سرمایه گذار و هیات تجاری از کشورهای ایران، ترکیه، ارمنستان، بنگلادش، مالزی، سوریه، افغانستان، کنیا و گینه حضور دارند. به صورت آنلاین نیز هیات‌هایی از مغولستان، چین، اوکراین و کانادا در این رویداد شرکت می‌کنند.

همچنین استادان دانشگاه‌ها، فعالان حوزه سرمایه گذاری، مراکز رشد، شتاب دهنده‌ها، دانشجویان و علاقه‌مندان به حوزه‌های فناوری و نوآوری در این رویداد حضور دارند.

تاکنون ۴ دوره رویداد تبادل فناوری بین کشورهای D8 برگزار شده است و پنجمین دوره این رویداد به مدت دو روز در محل پارک فناوری پردیس و با حضور گروه‌های سرمایه گذاری ایرانی و خارجی و استارت‌آپ‌های داخلی و خارجی آغاز به کار کرده است.

این رویداد با حضور سرمایه گذاران استارت‌آپ‌ها، مراکز رشد، شرکت‌های دانش بنیان، دانشگاه‌ها و با هدف جذب سرمایه گذاری برای استارت‌آپ‌ها برگزار می‌شود. طی ۴ دوره گذشته رویداد کشورهای اسلامی ‌عضو سازمان همکاری اقتصادی D۸ حضور داشتند و تفاوت این رویداد با ۴ دوره قبلی، حضور سایر کشورهای خارجی از D8 در این رویداد است. در این برنامه همچنین جلسات ارائه توسط سرمایه پذیرهایی همچون استارت‌آپ‌ها و طراحان فناوری برگزار می‌شود. همچنین جلسات B2B که از ابتدای آذرماه فراخوان آن ارائه شده، طی ۲ روز برگزار خواهد شد. میلاد صدرخانلو دبیر نشست رویداد Tim2023 با بیان اینکه در این دوره تلاش داریم که راه را برای کلیه کشورهای مسلمان و کشورهای علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در کشورهای مسلمان باز کنیم، گفت: امیدواریم طی این ۲ روز همکاری‌های فناورانه به‌ویژه سرمایه‌گذاری در حوزه فناوری و نوآوری توسعه یابد.

صدرخانلو بیان کرد: ۲۰ مجموعه سرمایه‌گذار خارجی از کشورهای ترکیه، مالزی، روسیه، ارمنستان، الجزایر و چین امروز در این رویداد حضور دارند.

 وی با بیان اینکه ۹۰ استارت آپ ایرانی و ۳ استارت‌آپ خارجی در این رویداد حضور دارند، افزود: بنا داریم طی این دو روز از ۲۸ استارت‌آپ تقدیر کنیم ۳ استارت‌آپ را به عنوان برگزیده معرفی و تجلیل کنیم.

به گفته وی از این ۳ استارت‌آپ برگزیده ۲ استارت‌آپ از کشور مالزی و یک استارت‌آپ از کشور ترکیه هستند.
 
مرجع : مهر
کد مطلب : ۲۸۰۸۸۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما