کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرعامل ایربی‌ان‌بی:

هوش مصنوعی، تغییر پارادایمی‌ در حد انقلاب صنعتی است

23 اسفند 1401 ساعت 13:53

مدیرعامل Airbnbهفته گذشته در کنفرانس فناوری، رسانه و مخابرات مورگان استنلی، از هوش مصنوعی به عنوان یک تغییر پارادایم تاریخی یاد کرد.



آی‌تی‌من-  برایان چسکی در این کنفرانس که روز ششم مارس برگزار شد، گفت: کسی نمی‌داند قرار است چه اتفاقی بیفتد؛ اما به نظر می‌رسد که ما در حال تجربه یک تغییر پلتفرم هستیم. این تغییر پلتفرم احتمالا بزرگ‌تر از موبایل و احتمالاً در حد اینترنت است. برخی استدلال می‌کنند که حتی بزرگ‌تر از اینترنت و شبیه به انقلاب صنعتی است.

با این حال چسکی معتقد است که شرکت‌ها به یک اندازه، موج هوش مصنوعی را بهینه نمی‌کنند.

وی توضیح داد: بیایید این سوال را بپرسیم که کدام شرکت‌ها از اینترنت جا مانده‌اند، و کدام شرکت‌ها از اینترنت بهره‌ می‌برند؟ من فکر می‌کنم بهترین راه برای درک هوش مصنوعی در واقع بسیار ساده است، این فقط یک فرهنگ است.

او گفت: شرکت‌هایی که از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند، شرکت‌هایی با فرهنگ‌های نوآورانه هستند، و شرکت‌هایی که مجبور به عبور از کنار آن می‌شوند، شرکت‌هایی هستند که از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند؛ یعنی همان شرکت‌هایی که سال گذشته هم در مورد کریپتو و متاورس صحبت می‌کردند.

او افزود: اگر شرکتی در سال گذشته در مورد رمزارز صحبت کرده و اکنون در مورد هوش مصنوعی صحبت می‌کند، احتمالاً هیچ کدام را نفهمیده است.
 


کد مطلب: 280954

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/280954/هوش-مصنوعی-تغییر-پارادایمی-حد-انقلاب-صنعتی

ITMen
  https://www.itmen.ir