کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چگونه با بازخورد سفر به افزایش ایمنی و کیفیت سفرهای اسنپی کمک کنیم؟

پیگیری مغایرت راننده و خودرو بر اساس گزارش‌های کاربران اسنپ

19 آذر 1402 ساعت 13:48

اسنپ همواره به دنبال راه‌هایی است که تجربه سفر امن‌ و رضایت‌بخشی را برای مسافران ایجاد کند و بررسی و پیگیری گزارش‌های کاربران در نظرسنجی پایان سفر یکی از راه‌هایی است که می‌تواند در بهبود کیفیت سفرها اثرگذار باشد.



آی‌تی‌من- یکی از ویژگی‌های مهم اپلیکیشن اسنپ، نمایش مشخصات کاربر راننده، تصویر و اطلاعات خودروی او در ابتدای سفر به مسافران است. از آنجا کهدر روند ثبت‌نام کاربران راننده، اسنپ با بررسی صلاحیت متقاضیان توسطپلیس ناجا و ثبت و ارزیابی شرایط و مشخصات خودرو، از هویت کاربرانراننده و استاندارد بودن وسیله‌ی نقلیه‌شان اطمینان حاصل کرده است، نمایش این اطلاعات در اپلیکیشن پیش از آغاز سفر به مسافر برای هم‌مسیرشدن با راننده اطمینان خاطر می‌دهد. 
 
فرآیند ثبت‌نام متقاضیان عضویت در ناوگان اسنپ در سه مرحله جذب، آموزش و احراز هویت انجام می‌شود. در مرحله احراز هویت یک تیم ناظر کلیهمدارک فرد و خودرو را با یکدیگر تطبیق می‌دهد و در صورت مطابقت آن رابرای دریافت تاییدیه ناجا ارسال می‌کنند. اطلاعات فرد متقاضی، پس ازتکمیل فرآیند ثبت‌نام و ارائه‌ی مدارک، به صورت برخط برای ناجا ارسالمی‌شود و ناجا سوابق متقاضی را از طریق شماره‌ی ملی بررسی می‌کند ونتیجه‌ی استعلام (تایید یا رد صلاحیت) به اسنپ اعلام می‌شود. 

با توجه به این اقدامات برای تامین امنیت سفر، اسنپ به کاربران توصیهمی‌کند در هر شرایطی اگر هر کدام از این موارد، یعنی چهره‌ راننده، پلاکخودرو یا رنگ و مدل آن با آنچه در مشخصات سفر در اپلیکیشن آمدهمطابقت نداشت، سفرشان را لغو کنند و این مغایرت را به پشتیبانی اطلاعدهند. 
 
با این حال گاهی ممکن است کاربران پس از پایان سفر متوجه مغایرتاطلاعات و راننده با مشخصات اپلیکیشن شوند. برای گزارش این موارد همراهکاری برای اپلیکیشن مسافر طراحی شده است که به اسنپ این امکان رامی‌دهد که گزارش‌های کاربران مسافر در رابطه با مغایرت خودرو و راننده رادقیق‌تر و متمرکزتر بررسی کند. در صفحه نظرسنجی پایان سفر دو گزینه«مغایرت راننده» و «مغایرت خودرو» در بخش نقاط منفی وجود دارد که باانتخاب آن کاربران می‌توانند به اسنپ اطلاع دهند که کاربر راننده یا خودرویفعال در ناوگان ثبت نشده است.
 
در نتیجه اگر کاربر مسافر در پایان سفر متوجه شد راننده‌ای که سفر راانجام داده راننده‌ای نیست که در اپلیکیشن مشخصات او را دیده است یامدل و پلاک خودروی او متفاوت با مشخصات ثبت‌شده است، با انتخاب گزینه«مغایرت راننده» و «مغایرت خودرو» می‌تواند این موارد را به اسنپ گزارشدهد. تیم پشتیبانی و امنیت اسنپ گزارش‌های کاربران را بررسی می‌کند واقدامات لازم را برای جلوگیری از سفرِ راننده یا فعالیت خودروی ثبت‌نشده درناوگان انجام می‌دهد.
بازخورد کاربران مسافر در این زمینه به اسنپ کمک می‌کند ایمنی و کیفیتسفرها را افزایش دهد و گام‌های موثری برای بالا بردن دقت در فرآیند تطبیقمشخصات سفر بردارد.
 
 


کد مطلب: 282365

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/282365/پیگیری-مغایرت-راننده-خودرو-اساس-گزارش-های-کاربران-اسنپ

ITMen
  https://www.itmen.ir