۰
وزیر ارتباطات:

کارگروه ویژه مدیریت اختلالات جی‌پی‌اس در شورای عالی امنیت ملی تشکیل شده است

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۴ ساعت ۰۹:۳۵
کارگروه ویژه مدیریت اختلالات جی‌پی‌اس در شورای عالی امنیت ملی تشکیل شده است
کارگروه ویژه مدیریت اختلالات جی‌پی‌اس در شورای عالی امنیت ملی تشکیل شده است
آی‌تی‌من- ستار هاشمی با بیان این مطلب گفت: اختلالات جی‌پی‌اس را احصا کرده‌ایم و به شورای عالی امنیت ملی منعکس کرده‌ایم و این موضوع در دستورکار قرار گرفته و کارگروهی برای آن تشکیل شده است و امیدواریم بتوانیم در قالب یک گروه و با انجام کار کارشناسی، این موضوع را مدیریت کنیم.

هاشمی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره احتمال جایگزینی سیستم‌های ناوبری فعلی با نمونه‌ چینی گفت: ما از همه‌ ظرفیت‌های دانشی و فناوری موجود در دنیا استفاده می‌کنیم و اصلا تعارف نداریم که بگوییم این فناوری متعلق به کدام کشور است. طبیعتاً کشورهای پیشرو و صاحب فناوری برای ما در اولویت قرار دارند و ما نه‌تنها از ظرفیت جی‌پی‌اس و ناوبری بلکه در بقیه موارد از حداکثر ظرفیت‌های دنیا و حوزه‌ بین‌الملل استفاده می‌کنیم البته نگاه ما بر این است که انتقال فناوری در کنار آن اتفاق بیفتد.

 
 
کد مطلب : ۲۸۵۹۱۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما