۰

فوری: رئیس جمهور امضا کرد/ اینترنت در 24 ساعت آینده بازگشایی می‌شود

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بازگشایی اینترنت را مطابق دستور رئیس جمهور انجام می‌دهد.
تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۵ ساعت ۲۳:۱۴
فوری: رئیس جمهور امضا کرد/ اینترنت در 24 ساعت آینده بازگشایی می‌شود
فوری: رئیس جمهور امضا کرد/ اینترنت در 24 ساعت آینده بازگشایی می‌شود
 
آی‌تی‌من- به گفته منابع موثق به دیجیاتو، این مصوبه به وزارت ارتباطات ابلاغ شده و طی 24 ساعت آینده فرایند اتصال مردم به اینترنت آغاز خواهد شد.

عصر امروز در نخستین جلسه ستاد ویژه ساماندهی و راهبری فضای مجازی، که به ریاست محمدرضا عارف، معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، موضوع بازگشایی اینترنت، با 9 رای موافق در مقابل 3 رای مخالف به تصویب رسید و مصوبه را برای امضا به رئیس جمهور تقدیم کرده بود.

شنیده‌ها حاکی است که با اجرای این مصوبه، اینترنت به شرایط پیش از حوادث دی ماه برمی‌گردد. به این ترتیب باید انتظار داشت سرویس‌هایی مانند واتس‌اپ هم که فیلتر شده بودند، دوباره در دسترس قرار بگیرند.
 
مرجع : دیجیاتو
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۵۹۷۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين