۰
سی‌نت معرفی کرد

5 لپ‌تاپ‌ برتر از نظر دوام شارژ باتری

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۰
5 لپ‌تاپ‌ برتر از نظر دوام شارژ باتری

آی‌تی‌من- از این میان، فهرست 5 لپ‌تاپ با بالاترین زمان دوام شارژ به انتخاب سی‌نت که محصول سال 2018 و اوایل 2019 میلادی هستند، به شرح زیر است.
سی‌نت برای این تست یک ویدیو را از طریق وای‌فای در یک حلقه بی‌نهایت استریم کرده است. همچنین این بررسی شامل لپ‌تاپ‌های مک، ویندوز، لپ‌تاپ‌های ویندوری هیبرید و کروم‌بوک‌های مبتنی بر سیستم‌عامل کروم می‌شود و تبلت‌های اندروید و iOS را در برنمی‌گیرد.

LG Gram
دوام شارژ: 13 ساعت و 58 دقیقه

لپ‌تاپ Gram محصول ال‌جی، یکی از سبک‌ترین لپ‌تاپ‌ها تا کنون است. نسخه LG Gram 15 این لپ‌تاپ نیز از نظر دوام شارژ باتری به 4 ساعت بالاتر از مدل قبلی همین لپ‌تاپ را ثبت کرده است.



Asus NovaGo
دوام شارژ: 13 ساعت و 12 دقیقه

این محصول با استفاده  مناسب از پردازشگر اسنپ‌دراگون 835  موفق به ثبت رکورد بالای شارژ باتری شده است. همچنین شرکت سازنده مدعی است که در حالت استند‌بای، باتری این محصول تا 30 روز دوام می‌آورد.



(Lenovo ThinkPad X1 Carbon (6th gen
دوام شارژ: 13 ساعت و 7 دقیقه

نسخه سال 2018 لپ‌تاپX1 Carbon دارای نمایشگز 14 اینچی با وضوح WQHD با محدوده رنگ 100 درصدی RGB و درخشندگی 500 نیت است و در عین حال از نسخت دالبی HDR پشتیبانی می‌کند. با همه اینها شارژ باتری این لپ‌تاپ نیز عالی است.



Lenovo Yoga C930
دوام شارژ: 12 ساعت و 26 دقیقه

کارایی عالی و طراحی زیبا این محصول لنوو را به یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های دو در یک تبدیل کرده و دوام شارژ بالای 12 ساعت آن نیز، هر خریداری را وسوسه می‌کند.



Dell XPS 13 9370
دوام شارژ: 12 ساعت و 18 دقیقه

این محصول که از آن با عنوان کوچک‌ترین لپ‌تاپ 13 اینچی دنیا یاد می‌شود، یکی از برترین انتخاب‌هاست که علاوه بر سرعت و عملکرد عالی، رکورد مناسبی نیز در دوام شارژ ثبت کرده است. همه منتظرند که دل در نسخه سال  2019 ایراد‌های وبکم این محصول را برطرف کند و باید امید داشت که باتری نسخه امسال هم به همین میزان عالی بماند.


 
مرجع : CNET
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۱۲۸۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما