۰

هواوی از گوشی‌های Y9s و Y9 Prime در ایران رونمایی کرد

تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
هواوی از گوشی‌های Y9s و Y9 Prime در ایران رونمایی کرد

آی‌تی‌من- در رویداد هواوی که با حضور اهالی رسانه، شرکای تجاری و فعالان شبکه‌های اجتماعی برگزار شد، دو گوشی Y9s ،Y9 Prime و محصولات دیگری از این برند معرفی شدند.

بابک فیاض قائم مقام هواوی اعلام کرد که در بیشتر از 170 کشور دنیا این کمپانی چینی محصولاتش را ارایه می‌دهد و بیشتر از یک سوم مردم جهان به صورت مستقیم و غیرمستقیم از محصولات یا سرویس‌های هواوی استفاده می‌کنند. این شرکت 190هزار کارمند در سراسر دنیا دارد که 70درصد از آنها  بومی همان کشور هستند. 50درصد از این تعداد در 14 مرکز  R&D Center مشغول فعالیت هستند. که این آمار نشان دهنده اهمیت هواوی به بخش تحقیق و توسعه است.

قائم مقام هواوی درباره ارزش این برند که توسط منابع مختلف دنیا اعلام شده، گفت: در آخرین گزارش منتشر شده توسط Fortune Global هواوی از رده 72 به رده 61 در سال 2019 ارتقا پیدا کرده است و در  Brands موفق شده رتبه 47 را به دست بیاورد.

همچین آمار فروش گوشی‌های هوشمند هواوی از ژانویه تا اکتبر 2019 بیش از دویست میلیون دستگاه در سراسر دنیا است. با وجود مشکلاتی که برای هواوی ایجاد شد. این شرکت 23 درصد از سهم بازار گوشی‌های بالای 500 دلار را دراختیار دارد که عدد چشمگیری است و اگر مشکلات پیش نمی‌آمد، به طور حتم با عدد بالاتری مواجه می‌شدیم. سهم بازار تمام محصولات هواوی از فصل اول 2017 تا فصل سوم 2019 از 10 درصد به 18.6 رشد کرده، در حالی که برندهای دیگر رشد منفی داشتند. البته این پیشرفت به گوشی‌های هوشمند محدود نمی‌شود و محصولاتی مانند شامل PC ، تبلت وگجت‌های پوشیدنی به ترتیب 210، 10 و 272 درصد رشد داشتند.

در ادامه مراسم امیرحسین قاسمی مدیر محصول، دو گوشی جدید هواوی را معرفی کرد.
گوشی‌های Y9s و Y9 Prime 2019 نخستین محصولات هواوی مجهز به طراحی بدون حاشیه واقعی هستند که طی این مراسمی در ایران رونمایی شدند.

HUAWEI Y9s
گوشی Y9s از نمایشگر 6.59 اینچی HUAWEI Ultra Full View Display با مساحت 91 درصدی نسبت به بدنه دستگاه، فضایی وسیع را بدون حضور ناچ در اختیار کاربر می‌گذارد. وضوح تصویر 2340 در 1080 پیکسل (FHD+) و تراکم 391 پیکسل در هر اینچ باعث ایجاد تصاویری واضح‌تر و رنگ‌هایی شفاف‌تر می‌شود. نمایشگر Ultra Full View هواوی تجربه‌ بصری فراگیرتری را در هنگام تماشای ویدئوها، انجام بازی‌ها و مطالعه خلق می‌کند.
Y9s در دو رنگ الهام گرفته از نور و سایه عرضه می‌شود.

سنسور اثر انگشت یک‌پارچه با دکمه پاور
با استفاده از سنسور جدید و پیشرفته هواوی، دستگاه در کمتر از 0.3 ثانیه قفل‌گشایی می‌شود. این سنسور با دکمه پاور دستگاه ادغام شده و ضمن توانایی قفل‌گشایی دستگاه در کسری از ثانیه، قادر است دستیار صوتی هواوی را پس از یک ثانیه فشردن، اجرا یا پس از 3 ثانیه فشردن، دستگاه را خاموش کند.

دوربین 48 مگاپیکسلی این دستگاه قادر به ثبت تصاویری واضح و جزئیاتی خیره‌کننده در نور روز است. این دوربین در کنار دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید و دوربین 2 مگاپیکسلی تعبیه‌شده به منظور سنجش عمق میدان قادر است کاربر را برای ثبت تصاویری عالی همراهی کند. دوربین اولترا واید HUAWEI Y9s با زاویه دید گسترده 120 درجه‌ای، عکاسی از صحنه‌ها و سوژه‌های متعدد را فراهم می‌کند. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز به طور خودکار هنگام ثبت تصاویر سلفی بیرون می‌آید. حضور هوش مصنوعی ثبت تصاویری زیبا در شرایط نوری مختلف را امکان‌پذیر خواهد کرد.

به دلیل وجود حافظه 128 گیگابایتی، نیازی به حذف فایل‌های قدیمی از دستگاه نیست. همچنین سیستم فایل EROFS با فناوری فشرده‌سازی خود ضمن صرفه‌جویی در مقدار قابل توجهی از فضای داخلی، به افزایش سرعت انتقال فایل‌ها و اجرای فرمان‌ها کمک می‌کند. حضور 6 گیگابایت حافظه رم نیز عملکرد نرم و روان دستگاه را هنگام انجام چند کار مختلف، تضمین می‌کند.

باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی گوشی HUAWEI Y9s، با یک بار شارژ کامل قادر است انرژی مورد نیاز دستگاه برای 40 ساعت مکالمه، 80 ساعت پخش موسیقی یا 9 ساعت پخش ویدئو به صورت پیوسته را تامین کند.
پردازنده هشت هسته‌ای بهبودیافته Kirin 710F با تغییر پویای فرکانس کاری ضمن ارتقای عملکرد دستگاه، مصرف انرژی را کاهش می‌دهد. به این ترتیب دستگاه حتی هنگام اجرای بازی‌های سنگین از نظر گرافیکی یا پردازش‌های پیچیده همچنان روان عمل می‌کند.

به دلیل استفاده از رابط کاربری EMUI 9.1، گوشی HUAWEI Y9s قادر است محیطی ساده با ویژگی‌های هوشمندی مانند AI Communication، Wireless Printing، Phone Clone، HUAWEI Share و... را در اختیار کاربر بگذارد. به لطف هوش مصنوعی، دستگاه به مرور الگوی استفاده روزمره کاربر را فرا گرفته و پیشنهادهای هوشمندانه به کاربر ارائه می‌کند.
 
HUAWEI Y9 Prime 2019
گوشی 2019 Y9 Prime دارای خطی منحصر به فرد است که پشت دستگاه را به دو قسمت تبدیل و آن را از سایر گوشی‌های هوشمند متمایز می‌کند. پوشش ابریشمی قسمت پشتی دستگاه در تابش نور می‌درخشد و ظاهری ویژه به دستگاه می‌دهد. نمایشگر 6.59 اینچی HUAWEI Ultra Full View Display فضایی وسیع و بدون ناچ را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و تجربه‌ بصری فراگیری را هنگام تماشای ویدئو، انجام بازی و مطالعه خلق می‌کند.

آزمایش‌های انجام شده روی مقاومت قسمت مکانیکی دوربین این دستگاه حاکی از توان تحمل وزن 15 کیلوگرمی، بیش از 100000 مرتبه باز و بسته شدن موفق و عملکرد بدون نقص در دمای 20- تا 60+ درجه سانتی‌گراد را ثابت می‌کنند. بنابراین جای هیچ‌ نگرانی از عملکرد این بخش در درازمدت وجود ندارد.

دوربین سه‌گانه گوشی HUAWEI Y9 Prime 2019 از سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی و سنسور 2 مگاپیکسلی جهت سنجش عمق میدان تشکیل شده و استفاده از هوش‌مصنوعی و امکان تشخیص صحنه، باعث شده این گوشی کاربر را در عکاسی از صحنه‌ها و سوژه‌های مختلف به خوبی همراهی کند.

پردازنده هشت هسته‌ای بهبودیافته Kirin 710F با تغییر پویای فرکانس کاری ضمن ارتقای عملکرد دستگاه، مصرف انرژی را کاهش می‌دهد. به این ترتیب دستگاه حتی هنگام اجرای بازی‌های گرافیکی یا پردازش‌های سنگین همچنان روان عمل می‌کند. استفاده از فناوری ذخیره هوشمند انرژی و پردازنده هوشمند باعث شده باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی HUAWEI Y9 Prime 2019 بتواند به راحتی از پس یک روز پر کار بربیاید.

ساعت هوشمند هواوی واچ  GT2
ساعت هوشمند HUAWEI WATCH GT 2 به لطف نمایشگر AMOLED با حاشیه‌های سرامیکی، بدنه‌ای از جنس استیل ضد زنگ، وزن سبک و طراحی ساده، ظاهری خاص و شیک دارد. این ساعت در دو مدل 42 (Elegant Edition) و 46 (Active Edition) میلی‌متری عرضه شده است. معماری خاص چیپست و توان ناچیز مصرفی، باعث شده 2 HUAWEI WATCH GT شارژدهی طولانی داشته باشد.

دستیار ورزشی با شارژدهی طولانی مدت
مدل‌های Active، Sport و Classic با یک بار شارژ تا 2 هفته و مدل Elegant Edition تا یک هفته قابل استفاده خواهند بود. فناوری TruSeen 3.0 با الگوریتم‌های خودآموز و سنسورهای اختصاصی هواوی، روشی دقیق‌تر و بهینه‌تر برای اندازه‌گیری بی‌درنگ ضربان قلب را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همچنین جهت ارتقای سطح ورزشی ورزشکاران، HUAWEI WATCH GT 2 می‌تواند به کاربران برنامه‌‌های تمرینی از سطح پایه تا حرفه‌ای، در زمینه‌ دو و میدانی و حتی شنا ارائه کند.

فناوری TruRelax هواوی طوری طراحی شده تا استرس کاربر را در لحظه‌ بسنجد و آن را گزارش کند.  TruRelax با نظارت بر ضربان قلب، مقایسه آن با فعالیت فیزیکی و تحلیل تغییرات ضربان قلب، سطح استرس کاربر را تشخیص می‌دهد. در این مرحله، ساعت با ارائه راهکارها و تکنیک‌هایی به طرز محسوسی سطح استرس کاربر را کم می‌کند.

HUAWEI FreeBuds 3
طراحی زیبا و خاص ایربادهای جدید هواوی باعث شده، تماشای آن حتی از شنیدن صدای آن‌ها نیز لذت‌بخش‌تر باشد. کیس دستگاه، طراحی دایره‌ای شکل با لبه‌های منحنی دارد تا حمل آن در کیف، جیب و حتی دست، راحت باشد.

چیپست Kirin A1 باعث شده HUAWEI FreeBuds 3 از رقبای خود متمایز باشد. HUAWEI FreeBuds 3 با تکیه بر این چیپست نخستین دستگاه مجهز به BT 5.1 و BLE 5.1 است. استفاده از این چیپست همچنین امکان استفاده از فناوری‌هایی نظیر ULTRA HD Bluetooth و Dual Channel Synchronized Technology را فراهم کرده است.

سیستم نویز کنسلینگ فعال هواوی با عملکردی دقیق صداهای محیطی را به صورت لحظه‌ای حذف می‌کند. به این ترتیب فرقی نمی‌کند کاربر در محیط شلوغ ایستگاه مترو باشد یا رستورانی پر سر و صدا؛ با HUAWEI FreeBuds 3 می‌تواند بدون توجه به صدای محیط به صدای مطلوب خود گوش کند. همچنین  HUAWEI FreeBuds 3 به دلیل استفاده از  چیپست Kirin A1 ضمن تشخیص صداهای محیط و حذف آن‌ها هنگام مکالمه، کیفیت و حجم صدای کاربر را به طرز محسوسی بهبود می‌دهد.

فرمان‌های لمسی HUAWEI FreeBuds 3 بسیار ساده و ابتدایی هستند و کاربر به سرعت به آن‌ها عادت می‌کند. زدن دو ضربه روی گوشی سمت راست پخش موسیقی را آغاز یا موسیقی را عوض می‌کند. انجام همین عمل روی گوشی سمت چپ سیستم نویز کنسلینگ را فعال یا غیرفعال می‌کند. پخش موسیقی با درآوردن گوشی متوقف و با قراردادن مجدد آن در گوش آغاز می‌شود.

FreeBuds 3.0 علاوه بر امکان شارژ از طریق درگاه USB Type-C موجود روی کیس ایربادها، به صورت بی‌سیم نیز شارژ می‌شود. به این ترتیب علاوه بر امکان شارژ از طریق شارژرهای بی‌سیم، می‌توان آن را از طریق فناوری Reverse Charging (شارژ معکوس) حاضر در اسمارت‌فون‌های هواوی نیز شارژ کرد.

HUAWEI FreeLace
هنگام اتصال HUAWEI FreeLace از طریق کابل USB Type-C یکپارچه به دستگاه هوشمند مجهز به EMUI 9.1 یا بالاتر، مراحل اتصال بلوتوث بدون نیاز به کار دیگری، به طور خودکار انجام می‌شود. درایورهای 9.2 میلی‌متری دینامیکی محدوده صدایی وسیع‌تری را پخش می‌کنند. پرده بسیار نازک TPU و محفظه تیتانیومی مجموعه نیز صدای باس و تریبل دلپذیر را شبیه‌سازی می‌کنند.

کاربران می‌توانند HUAWEI FreeLace را از طریق کابل USB Type-C به طور یکپارچه با محصول شارژ کنند. باتری لیتیومی این محصول به سرعت شارژ می‌شود و تنها با 5 دقیقه شارژ، 4 ساعت موسیقی پخش می‌کند. یک بار شارژ کامل نیز برای 18 ساعت پخش موسیقی یا 12 روز استندبای کافی است.

آهن‌ربای هوشمند HUAWEI FreeLace قادر است وصل شدن و جدا شدن هدفون‌ها را تشخیص دهد و در راستای ذخیره انرژی، به صورت هوشمند ارتباط دستگاه را قطع یا وصل کند. ایرفون FreeLace هواوی دارای گواهی IPX5 است. یعنی می‌توان بدون نگرانی در فعالیت‌های وزرشی سنگین که باعث تعریق می‌شود یا حتی مناطق مرطوب و هوای بارانی از آن استفاده کرد. توجه به جزئیاتی مانند زاویه 28 درجه‌ای ایرفون‌ها، تعریف چندوظیفگی برای دکمه‌ها، تقارن در طراحی و... این محصول را از رقبا متمایز کرده‌ است.

MateBook 13
اولترابوک MateBook 13 به یک نمایشگر اختصاصی HUAWEI Full View مجهز شده که نسبت آن به بدنه 88 درصد و با حاشیه 4.4 میلی متر است.  این الترابوک دارای یک نمایشگر تمام لمسی با دقت بسیار بالاست تا به هر لمس کاربر واکنش مناسب نشان دهد. یک پوشش ضد اثر انگشت بر روی این مانیتور قرار گرفته و نمایشگر 1440×2160 پیکسلی را پاکیزه نگاه خواهد داشت.

اولترابوک MateBook 13  بسیار سبک و در عین حال مقاوم طراحی شده و به راحتی حمل می‌شود. قاب 14.9 میلی‌متری آن، با الماس برش خورده و به دقت طراحی شده است تا ظاهری فوق مدرن و جذاب را به نمایش بگذارد.

با وجود بدنه بسیار باریک، این نوت بوک (در بالاترین پیکربندی خود) از کارت گرافیک NVIDIA GeForce MX250 به همراه 2 گیگابایت حافظه GDDR5 استفاده می‌کند. این پردازنده گرافیکی پردازش‌های تصویری و ویرایش ویدیو را 3.5 برابر سریع‌تر از پردازنده گرافیکی مجتمع انجام داده و با توان حرارتی تنها 25 وات، می‌تواند بازی و پردازش‌های گرافیکی را بدون مشکل و به بهترین شکل انجام دهد. سرعت و قدرت به صورت مشترک در HUAWEI MateBook 13 ترکیب شده‌اند. عملکرد پردازنده نسل هشتمی Intel Core i7 8565U تا 40 درصد سریع‌تر از نسل قبلی خود با مصرف توان مشابه، است.

باتری 42 وات‌ساعتی که برای MateBook 13 در نظر گرفته شده، دستگاه را برای مدت طولانی‌تری در اختیار کاربر قرار خواهد داد. HUAWEI MateBook 13 با گرافیک مجتمع می‌تواند تا 10 ساعت به شکل پیوسته به پخش فیلم‌های 1080p بپردازد و با استفاده از کارت گرافیک مستقل، این زمان به 9.6 ساعت می‌رسد.

با تکیه بر فن‌های Shark Fin 2.0 که به صورت اختصاصی توسط هواوی طراحی و تولید شده‌اند، گرما سریع‌تر از حالت عادی خارج خواهد شد. سرعت این فن‌ها 25 درصد بیشتر از فن‌های عادی است و همچنین نویز صوتی تولید شده آنها به مراتب کمتر است. این فناوری جدید تضمین می‌کند که حتی در سنگین‌ترین شرایط کاری نیز پردازش و جریان کار روان و بدون مشکل باشد.

HUAWEI MateBook و گوشی موبایل می‌توانند بدون اتصال به اینترنت، با یکدیگر مرتبط و به یک دستگاه واحد تبدیل شوند. در این حالت صفحه نمایش موبایل در لپ تاپ قابل مشاهده است و به کاربر این امکان را می‌دهد که پوشه‌ها را با حرکت ماوس جا به جا و همزمان با پیام‌رسان‌های خود کار کند.

HUAWEI MateBook 13 با یک سیستم Quick Charge حرفه‌ای و بسیار سریع همراه است. این شارژر می‌تواند تنها با 15 دقیقه شارژ کردن لپ‌تاپ، 2.5 ساعت کار مداوم را تضمین کند. این شارژر بسیار کوچک است و به سادگی در جیب هم جای می‌گیرد.

صفحه نمایش MateBook 13 می‌تواند تا 30 درصد از نورهای آبی مزاحم را که به مرور زمان باعث خستگی و آسیب به چشم می‌شود را فیلتر کند. با انتخاب گزینه Eye Comfort Mode  می‌توان به صورت خودکار از تعادل رنگ‌ها، برای حفاظت از شبکیه چشم استفاده کرد. همچنین می‌تواند در سناریوهایی مانند بازی و نرم افزارهای دیگر، بهترین تصویر را ارسال کند.

MateBook X Pro
کیفیت ساخت MateBook X Pro مانند گوشی‌های پرچم‌دار این شرکت علاوه بر زیبایی، حسی پریمیوم در طراحی و استحکام مثال زدنی دارد. Huawei MateBook X Pro اولین لپ تاپ دنیا با مانیتور FullView است.

هواوی موفق شده از این فناوری در تولید صفحه نمایش این لپ‌تاپ استفاده کند.  اندازه این صفحه نمایش 13 اینچ و رزولوشن آن 3000 در 2000 پیکسل در صفحه است که برای لپ تاپی در این حد و اندازه عدد مناسبی است. هواوی برای این لپ‌تاپ نمایش‌گر لمسی را در نظر گرفته و حساسیت لمسی آن نیز قابل قبول است.

MateBook X Pro دو پورت USB-C دارد که یکی از آنها برای شارژ لپ تاپ هم به کار می‌رود. به علاوه یک پورت USB 3.0 با سایز اصلی هم در این لپ تاپ پیش بینی شده است. در کنار این پورت‌ها تنها یک جک هدفون 3.5 میلی متری قرار گرفته تا طراحی مینیمال این لپ تاپ با پورت‌های زیاد لطمه نخورد.

قدرت پردازش بالا
هواوی در این لپ تاپ از نسل هشتم پردازنده های اینتل بهره برده است. پردازنده این لپ تاپ در سری Core i7 با سرعت پردازشی  1.8 گیگاهرتز به همراه 16 گیگابایت رم، باعث شده قدرت پردازش مناسبی حتی برای کارهای گرافیکی داشته باشد. پردازنده گرافیکی این لپ تاپ ساخت Nvidia در سری MX250 GEFORCE بوده که توانی بیش از توان پردازش کارهای عادی روزانه در اختیار MateBook X Pro می‌گذارد.

شرایط ویژه خرید
علاقه‌مندان برای خرید Y9 Prime 2019 و Watch GT2 می‌توانند از تاریخ ۲۸ آذر تا ۹ دی ماه ۱۳۹۸ با مراجعه به این آدرس ثبت نام کنند. همچنین تا 7 دی این امکان وجود دارد تا با ورود به آدرس www.huaweivote.ir/register و شرکت در مسابقه هواوی شانس خود را برای دریافت هدیه‌های جذاب امتحان کنند. 10 عدد Huawei Watch GT2 و 300 گیفت باکس به ارزش 200 هزار تومان جوایز این مسابقه هستند.
 
کد مطلب : ۲۷۳۱۹۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما