۰
در مراسمی با حضور رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

تندیس نقره‌ای حمایت از حقوق مصرف کنندگان به شرکت «حساب رایان پارس» اهدا شد

تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۵
تندیس نقره‌ای حمایت از حقوق مصرف کنندگان به شرکت «حساب رایان  پارس» اهدا شد
تندیس نقره‌ای حمایت از حقوق مصرف کنندگان به شرکت «حساب رایان پارس» اهدا شد

آی‌تی‌من-  به دلیل فراگیری ویروس کرونا در جامعه و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در اسفندماه سال 98 برگزار نشد و عباس تابش، معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت در اقدامی و جدید با حضور در بنگاه‌های اقتصادی که موفق به کسب نشان حمایت از حقوق مصرف کنندگان شده‌اند، تندیس را شخصا و حضوری به آنها اهدا می‌کند.

در همین راستا، چهارشنبه گذشته نیز تابش با حضور در ساختمان مرکزی شرکت حساب رایان پارس، اقدام به اهدای تندیس نقره‌ای رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به ابوالقاسم قاسم پور، مدیر عامل شرکت حساب رایان پارس کرد.

رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تصریح کرد: بدیهی است اعطای این تندیس که حاصل ارزیابی و سنجش عملکرد یک‌ساله منتهی به سال 98 بنگاه اقتصادی توسط دستگاه‌ها و نهادهای مختلف نظارتی و اجرایی مرتبط از جمله سازمان حمایت، سازمان ملی استاندارد، انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، بانک مرکزی، وزارت اقتصادی و دارایی، جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، وزارت صمت، برنامه و بودجه و سایر نهادهای ذیربط است، در بالاترین سطح نظارتی اهدا شده و این جایزه با سایر جایزه‌هایی که بنگاه‌های اقتصادی دریافت می‌کنند تفاوت بسیاری دارد.

وی در ادامه یادآور شد که بقا و استمرار روند موفقیت بیشتر یک بنگاه اقتصادی ارتباط نزدیکی با خواست و نیاز مصرف کننده دارد که این موضوع در قانون حمایت از حقوق مصرف کننده تبلور یافته و باید توسط بنگاه‌های اقتصادی این امر به عینیت ملموس جامعه تبدیل شود. تابش همچنین اعلام کرد: پیش از این، از آنجا که کمیته برگزاری نمایشگاه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، از شرکت کنندگان هزینه دریافت می‌کرد، این سوءبرداشت به وجود می‌آمد که این تندیس نیز پولی است؛ ولی ما، نه به نام خودمان و نه به نام انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده، دیگر از شرکت‌های هیچ اعتباری دریافت نمی‌کنیم و این مساله اعتبار تندیس را نشان می‌دهد.

وی همچنین به توجه ویژه سازمان حمایت به شرکت‌‌های کوچک و متوسط اشاره کرد و گفت: اعتقاد ما این است که SMEها اقتصاد کشور را به پیش می‌رانند. تابش همچنین شرکت‌های حوزه خدمات از جمله نرم‌افزاری‌ها را به دلیل ارزش افزوده، اشتغال و ارزآوری بالا، بسیار مهم خواند. ابوالقاسم قاسم‌پور، مدیر عامل شرکت حساب رایان پارس نیز در این بازدید اعلام  کرد که این جایزه، نتیجه زحمات و پشتکار کلیه اعضا و پرسنل مجموعه شرکت حساب رایان پارس در جلب رضایت مشتریان بوده است. رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در ادامه با اشاره به اینکه احراز حقوق مصرف‌کننده کار دشواری است، گفت: امیدوارم سال‌ آینده تندیس طلایی و سپس تندیس بلورین دریافت کنید. تابش سپس از بخش‌های مختلف شرکت بازدید کرد.

گفتنی است که شرکت حساب رایان پارس، با رشدی مداوم، علاوه بر تندیس نقره‌ای در سال 98، موفق به کسب تندیس برنزی در سال 97 شده و در سال‌های 95 و 96 نیز گواهی نامه رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرده است.
 
کد مطلب : ۲۷۶۶۲۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما