۰

مشخصات گلکسی S20، گلکسی S20 پلاس و گلکسی S20 اولترا لو رفت

تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۹
مشخصات گلکسی S20، گلکسی S20 پلاس و گلکسی S20 اولترا لو رفت

آی‌تی‌من- سامسونگ طی مراسمی روز ۱۱ فوریه (۲۲ بهمن) از گوشی‌های گلکسی S20 و گلکسی S20 پلاس و گلکسی S20 اولترا رونمایی می‌کند. این کمپانی ظاهرا قصد دارد نسخه جدیدی از گوشی تاشو گلکسی فولد را با نام Z Flip  به نمایش بگذارد. 

 

تاکنون اطلاعات زیادی درباره گوشی‌های جدید سامسونگ منتشر شده است که در گزارش پیش رو اطلاعات به شکل کامل‌تر ارایه شده است.

بر اساس گزارش‌های جدید، گوشی‌های سری گلکسی S20 همه از سرویس‌های شبکه 5G پیشتیبانی خواهند کرد و در دو نسخه با پردازنده اگزینوس 990 و اسنپدراگون 865 در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.

گلکسی S20
گلکسی اس 20 دارای نمایشگر 6.2 اینچی Infinity-O Dynamic AMOLED با خواهد بود و از دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری 4K و سرعت ۶۰ فریم‌بر‌ثانیه بهره می‌برد. 

سامسونگ در این گوشی از پردازنده اگزینوس ۹۹۰ بهره برده که با فرایند هفت نانومتری تولید شده است. گلکسی اس 20 از حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت با پشتیبانی از کارت حافظه microSD بهره می‌برد.

البته در این گزارش به حافظه رم گلکسی اس 20 اشاره نشده است اما گزارش‌های قبلی حکایت از رم 12 گیگابایتی روی آن دارد.

سامسونگ در این گوشی از دوربین سه‌گانه استفاده کرده که شامل لنز ۱۲ مگاپیکسلی واید، لنز ۶۴ مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم سه‌برابری اپتیکال و ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید است. این گوشی همچنین از قابلیت فیلم‌برداری 8K را با نرخ فریم ۳۰ فریم‌برثانیه بهره می‌برد.

از دیگر ویژگی‌های گلکسی S20 می‌توان به باتری چهار هزار میلی‌آمپرساعتی، پشتیبانی از گواهینامه IP68 برای مقاومت دربرابر نفوذ آب و گردوغبار و اندروید ۱۰ با رابط کاربری One UI 2.0 اشاره کرد. وزن این گوشی 164 گرم است.

گلکسی S20 پلاس
گلکسیS20  پلاس سایز بزرگتری دارد و اندازه نمایشگر به 6.7 اینچ می‌رسد؛ از دیگر تفاوت‌‍های این دستگاه با نسخه پایه می‌توان به اضافه شدن دوربین ToF سه‌بعدی اشاره کرد. گوشی گلکسی S20 پلاس همچنین باتری بزرگتر 4500 میلی‌آمپرساعتی دارد و وزن آن به ۱۸۸ گرم می‌رسد. سایر مشخصات گلکسی S20 پلاس دقیقا با گلکسی S20 یکسان هستند.

 


گلکسی S20 اولترا
سامسونگ برای خانواده جدید سری اس خود، نسخه‌ای بزرگ‌تر با نام گلکسی S20 Ultra نیز ارایه کرده است. گلکسی S20 Ultra با نمایشگر 6.9 اینچی به بازار عرضه خواهد شد؛ گفتنی است مدل اولترا از پرچم‌دار جدید سامسونگ در نسخه‌ای با حافظه ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت نیز به بازار عرضه خواهد شد. سامسونگ در این نسخه از باتری پنج‌ هزار میلی‌آمپرساعتی بهره برده است. همچنین دوربین نیز با نسخه‌های دیگر تفاوت خواهد داشت.

 
مرجع : GSMArena
کد مطلب : ۲۷۳۲۹۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما