۰

ایجاد کد دستوری برای پیگیری شکایات‌ ICT

تاریخ انتشار
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۰
ایجاد کد دستوری برای پیگیری شکایات‌ ICT
ایجاد کد دستوری برای پیگیری شکایات‌ ICT

آی‌تی‌من- پیمان قره‌داغی مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری گفت: از این پس کاربران می‌توانند برای پیگیری شکایات سامانه ۱۹۵ کد دستوری #۸۰۱۰* را شماره‌گیری کرده و با انتخاب گزینه ۲ و وارد کردن کد پیگیری که از سامانه ۱۹۵ دریافت کرده‌اند، در قالب پیامک از آخرین وضعیت شکایت خود مطلع شوند.

مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری با بیان اینکه سامانه ۱۹۵ با هدف پاسخگویی به شکایات، افزایش سطح رضایتمندی مشترکان و رفع مشکلات آنان در حوزه ICT راه‌اندازی شده است، بیان کرد: برای دسترسی راحت‌تر کاربران، روشهای مختلفی برای ثبت و پیگیری شکایات در نظر گرفته‌ایم که براساس آن کاربران می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات یا تماس با تلفن گویای ۱۹۵شکایت خود در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را ثبت کنند.

قره‌داغی درباره ضرورت راه‌اندازی کد دستوری برای پیگیری شکایات گفت: از آنجا که ممکن بود برخی کاربران برای پیگیری شکایت خود به اینترنت دسترسی نداشته و یا امکان تماس با شماره ۱۹۵ را نداشته باشند، کد دستوری #۸۰۱۰* با هدف سهولت دسترسی برای این دسته از کاربران راه‌اندازی شده است. این روش بسیار راحت‌تر از سایر روش‌های پیگیری شکایت بوده و برای استفاده از آن نیازی به اینترنت و شارژ تلفن همراه نیست.


 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۳۷۶۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين