۰

پرداخت الکترونیک سداد از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۵
پرداخت الکترونیک سداد از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد
پرداخت الکترونیک سداد از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد

آی‌تی‌من- در ابتدای این مراسم، نیما بسنده، مشاور مالی سداد گفت: هویت بصری جدید سداد با حفظ ارتباط با هویت قدیمی‌و تقویت آن سعی دارد روایت‌گر داستان تازه سداد در مسیر پیشرفت باشد.

وی ادامه داد: در روند بازنگری هویت سداد که فاز اول آن با تغییر هویت بصری آغاز شده، لوگوی جدید بر اساس تحقیقات صورت گرفته روی کسب و کارهای مالی ایران و منطقه طراحی و تلاش شد تا تغییرات و برنامه‌های جدید سداد را با صدایی رسا به گوش مشتریان و ذینفعان این شرکت برساند.

نیما بسنده با بیان تغییر دیدگاه و درنظر گرفتن اهداف بزرگتر در مجموعه گفت: خوشبختانه در ۶ ماهه گذشته عملکرد سداد دو برابر یکسال قبل شده که این مهم نشان دهنده عزم جدی مدیریت شرکت برای یک تغییر و پیشرفت بزرگ است و ما هم سعی کردیم با در نظر گرفتن شعار «در مسیر پیشرفت» برای کمیپن رونمایی از هویت بصری جدید سداد توجه ویژه‌ای به این مهم داشته باشیم. سداد می‌خواهد جایگاه واقعی خود را در بازار تثبیت و ارزش‌های جدید، سود و سهم بازار بیشتری برای سهامداران خود خلق کند.

بسنده در همین ارتباط و با بیان اینکه تغییری خوب است که در مسیر پیشرفت باشد گفت: در اختیار داشتن چشم‌انداز جدید، استفاده از مهارت‌های نوین، ارایه پاداش، دسترسی به منابع و طرح برنامه‌های جدید در کنار یکدیگر است که می‌تواند یک تغییر جدید برای مجموعه به ارمغان آورد.

آزاده نوری، مدیر منابع انسانی سداد هم در ادامه این مراسم گفت: با طراحی استراتژی‌های جدید و پویا می‌خواهیم شرکت را در یک مسیر پیشرفت قرار دهیم و بر همین اساس سعی داریم تجربه‌های عالی را برای مشتریان خلق کنیم و مطمئن شویم که مشتری سداد بهترین تجربه را در استفاده از خدمات سداد کسب می‌کند.

نوری در ادامه با بیان اینکه میانگین تعلق خاطر در بین کارکنان یک سازمان در جهان ۲۰ درصد است افزود: بهترین شرکت‌های جهان،‌ شرکت‌هایی هستند که نیروی انسانی آن‌ّها ۷۰ درصد تعلق خاطر نسبت به آن شرکت و برندی که برای آن کار می‌کنند دارند. بر همین اساس تلاش می‌کنیم در استراتژی جدید با ایجاد ظرفیت‌های نوین میزان تعلق خاطر در کارکنان را افزایش دهیم. وی در پایان صحبت‌هایش هم به سرمایه‌گذاری و استفاده از بهترین تکنولوژی و سیستم‌های فناوری اطلاعات برای رسیدن به اهداف جدید پرداخت الکترونیک سداد اشاره کرد.

پس از رونمایی از هویت بصری جدید، آرین مقبلی، مدیر هنری سداد درباره طراحی لوگو جدید و مفاهیم آن گفت: اولین نکته در هویت بصری سداد، پویایی و اولین قدم برای رشد، حرکت است؛ به‌همین دلیل از اِلمان خط استفاده کردیم. همچنین طرح پروانه نماد بلوغ و رشد و رنگ زرد نشان هدف و درخشش پرداخت الکترونیک سداد است.

در پایان این مراسم محمدحسین کاشی، مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد نیز با حضور در جمع خبرنگاران گفت: یکی از اهداف اصلی تغییرات ایجاد شده در سداد، حرکت به سمت چابکی بیشتر در سازمان و رسیدن به جایگاه اول مبلغ تراکنش‌های بازار است.

او همچنین درمورد زمان ورود شرکت پرداخت الکترونیک سداد به بورس گفت: تأییدیه‌های لازم این موضوع از بانک ملی اخذ شده و شرکت پرداخت الکترونیک سداد در ماه‌های آتی و حتی شاید در هفته‌های آتی در بورس تهران حضور پیدا کند.

حسام خواجه پور، قائم مقام شرکت پرداخت الکترونیک سداد هم در گفت و گو با خبرنگاران به خدمات ارایه شده توسط این شرکت پرداخت و گفت: سداد در حال حاضر مشتریان بزرگی در بین شرکت‌های دولتی دارد که اکنون با تغییراتی که در استراتژی‌های شرکت صورت گرفته می‌خواهیم با گسترش خدمات دایره مشتریان خود را در بخش خصوصی هم افزایش داده تا بتوانیم سهم بیشتری از بازار را جذب کنیم.
 
کد مطلب : ۲۸۱۱۸۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما