۰

استوری تلگرام فعال شد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۸
استوری تلگرام فعال شد
استوری تلگرام فعال شد

آی‌تی‌من- استوری‌های تلگرام، شبیه ویژگی مشابه در مسنجر فیس بوک است و به صورت حباب‌های قابل گسترش در بالای لیست مکالمه، نشان داده می‌شود. کاربران می‌توانند انتخاب کنند که استوری برای همه قابل مشاهده باشد و همزمان، گزینه‌های دیگری شامل امکان مشاهده فقط برای مخاطبین (به استثنای) و مخاطبین منتخب یا دوستان نزدیک را دارند.

همچنین می‌توان زیرنویس و لینک به استوری اضافه کرد و دیگران را تگ کرد. کاربران همچنین می‌توانند عکس‌ها و ویدیوهای گرفته شده توسط دوربین‌های جلو و عقب را به‌طور همزمان، مانند پست‌های موجود در  اپلیکیشن بی‌ریل (BeReal)، به اشتراک بگذارند.

اگر کاربران مایل نباشند پست‌های مخاطب خاصی را مشاهده کنند، می‌توانند آنها را به لیست مخفی بخش مخاطبان خود اضافه کنند. بعلاوه، کاربران می‌توانند انتخاب کنند که استوری آنها پس از چه مدتی، ناپدید شود. استوری تلگرام می‌تواند مانند سرویس‌های دیگر، پس از ۲۴ ساعت یا پس از شش، ۱۲ یا ۴۸ ساعت ناپدید شود. همچنین می‌توان استوری‌ها را به صورت دائم در صفحه پروفایل خود نمایش داد و همزمان، تنظیمات حریم خصوصی را برای هر پست، انتخاب کرد.

همه می‌توانند استوری‌ها را مشاهده کرده و به آنها واکنش نشان دهند. با این حال، برای ارسال استوری، کاربران باید مشترک سرویس تلگرام پریمیوم باشند. برای این منظور، کاربران باید جدیدترین نسخه تلگرام را داشته باشند و ماهانه ۴.۹۹ دلار پرداخت کنند.

 
مرجع : ايسنا
کد مطلب : ۲۸۱۳۹۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما