۰

قیمت بیت کوین به پایین‌ترین سطح در ۲ ماه اخیر رسید

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰
قیمت بیت کوین به پایین‌ترین سطح در ۲ ماه اخیر رسید
قیمت بیت کوین به پایین‌ترین سطح در ۲ ماه اخیر رسید

آی‌تی‌من- پنجشنبه هفته گذشته، بیت کوین با سقوط 7.2 درصدی به بالاترین افت یک‌روزه خود از نوامبر ۲۰۲۲ یعنی از زمان سقوط صرافی FTX رسید، . پس‌ازآن، در روز جمعه و طی ساعات دادوستد بازارهای آسیایی قیمت بیت کوین به ۲۶ هزار و ۱۷۲ دلار، یعنی به پایین‌ترین حد خود طی ۲ ماه گذشته رسید.

بازارهای جهانی به‌تازگی دچار موجی از فروش افراطی شده است، به‌طوری‌که شاخص‌های اصلی وال‌استریت روز پنجشنبه با افتی محسوس بسته شدند و سهام آسیایی به دلیل نگرانی نسبت به اقتصاد چین و ترس از افزایش نرخ بهره در آمریکا و افزایش هزینه استقراض برای سومین هفته متوالی به سمت ضرر دهی پیش رفت.

اتر، دومین رمز ارز برتر جهان که مدت‌ها روی ۱۶۸۵.۲۰ ثابت باقی‌مانده بود هم طی روزهای اخیر کاهش قابل‌توجهی را تجربه کرده است. بعضی از تحلیل‌گران افت شدید قیمت رمز ارزها را به گزارش اخیر وال‌استریت ژورنال درباره فروش دارایی‌های بیت کوینی ایلان ماسک مالک اسپیس ایکس به ارزش ۳۷۳ میلیون دلار نسبت می‌دهند. ماسک در میان علاقه‌مندان به رمز ارز در جهان نفوذ و تأثیرگذاری زیادی دارد و پیش‌ازاین هم قیمت بیت کوین تحت تأثیر تولیت‌های او قرارگرفته بود. علاوه بر این، تشدید فشار فروش ناشی از ریسک‌هراسی به کاهش شدید قیمت رمز ارزها کمک زیادی کرده است.
 
کد مطلب : ۲۸۱۶۰۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما