۰

عرضه نسخه ویژه گلکسی زد فولد 5 اواخر سال بعد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۲
عرضه نسخه ویژه گلکسی زد فولد 5 اواخر سال بعد
عرضه نسخه ویژه گلکسی زد فولد 5 اواخر سال بعد

آی‌تی‌من- برخی شایعات حاکی از آن است که سامسونگ در حال کار روی یک گوشی تاشو مقرون‌به‌صرفه‌تر است. اگرچه جزئیات مربوط به این گوشی ارزان‌قیمت‌ کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارند؛ اما بر اساس اعلام یک افشاگر، سامسونگ سرگرم توسعه نسخه ویژه‌ای از گلکسی زد فولد 5 موسوم به Thom Browne Edition است.

بر اساس شایعات سامسونگ گلکسی زد فولد 5 تام براون ادیشن در 3 ماهه چهارم سال 2024 معرفی خواهد شد.

انتظار می‌رود که دستگاه Thom Browne Edition ورژن محدود شده (limited-edition) گلکسی زد فولد 5 باشد. در ساخت این دستگاه از طرح‌های ارائه شده توسط طراح مشهور مد با نام تام براون استفاده خواهد شد.

با توجه به اطلاعات فاش شده این گوشی دارای رنگ‌بندی و عناصر طراحی منحصربه‌فردی بوده و این المان‌ها با سبک طراحی شاخص تام براون هماهنگی دارند.

در گذشته نیز سامسونگ نسخه تام براون سایر گوشی‌های سری گلکسی زد از جمله گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی زد فولد 2 را به بازار عرضه کرده است.

این نسخه‌ها به محبوبیت قابل‌توجهی در میان مصرف‌کنندگان دست پیدا کردند. بنابراین گلکسی زد فولد 5 تام براون ادیشن نیز احتمالا با تقاضای چشمگیری از جانب مصرف‌کنندگان مواجه خواهد شد.

با این‌حال سامسونگ هنوز موجودیت چنین دستگاهی را تائید نکرده است؛ بنابراین در مقطع کنونی توصیه می‌شود تا نسبت به صحت و سقم اطلاعات فوق با دیده تردید نگاه کنید.

علاقه‌مندان به استفاده از گوشی‌های تاشو که در کشور هندوستان زندگی می‌کنند؛ لازم نیست تا زمان عرضه مدل Thom Browne Edition منتظر بمانند. این افراد می‌توانند گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 را با قیمت‌های تخفیف خورده خریداری کنند.

گلکسی زد فولد 5 مجهز به نمایشگر 7.6 اینچی داینامیک آمولد 2X با رزولوشن 2208×1768 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتزی است.

توان پردازشی این گوشی تاشو از طریق تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام به‌همراه 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت، 512 گیگابایت یا 1 ترابایت حافظه داخلی UFS 4.0 تامین می‌شود.

از جنبه قیمت‌‌گذاری مدل‌های 256 گیگابایتی، 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی این گوشی تاشو به‌ترتیب با قیمت‌‌گذاری 1800، 1900 و 2000 دلاری روانه بازار می‌شوند.
کد مطلب : ۲۸۱۶۶۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما