۰

اپلیکیشن جدید بنیانگذاران اینستاگرام تعطیل شد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۶
اپلیکیشن جدید بنیانگذاران اینستاگرام تعطیل شد
اپلیکیشن جدید بنیانگذاران اینستاگرام تعطیل شد

آی‌تی‌من- سیستروم در یادداشتی اعلام کرد: قابلیت‌های اصلی خوانش اخبار تا پایان فوریه 2024 میلادی آنلاین خواهند بود اما ویژگی‌های اظهار نظر و پست محتوا به سرعت حذف می‌شوند.

این اپ به غیر از تیم بنیان گذاران مشهورش برای ویژگی‌های هوش مصنوعی محور و همچنین قابلیت‌هایی مانند اظهار نظر و پست محتوا (مانند شبکه اجتماعی ردیت) شهرت یافته بود. آرتیفکت با استقبال خبرنگارانی روبه‌رو شد که از ویژگی‌های گزارش‌دهی آن مانند صفحه مخصوص مولفان تمجید کردند. همچنین اپلیکیشن مذکور در فروشگاه‌های اپلیکیشن اپل و گوگل عرضه شده بود.

اما به نظر می‌رسد سیستروم و کریگر پس از حدود یکسال فعالیت با بسیاری از چالش‌هایی روبه‌رو شدند که توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های اخبار دیگر نیز با آن دست و پنجه نرم می‌کردند. سیستروم در این باره نوشت: ما چیزی ابداع کردیم که هسته مرکزی کاربران‌مان آن را دوست داشتند اما به این نتیجه رسیدیم که فرصت‌های موجود در بازار برای تضمین سرمایه‌گذاری به این شیوه کافی نیست.

هرچند بنیانگذاران اپ اعلام نکردند گام بعدی آنها چیست اما از یادداشت سیستروم چنین بر می‌آید که او احتمالا روی یک پروژه جدید هوش مصنوعی محور تمرکز خواهد کرد. 
 
مرجع : مهر
کد مطلب : ۲۸۲۴۸۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما