۰

پیام‌های ارسالی به نوجوانان در اینستاگرام و فیس بوک فیلتر می‌شوند

تاریخ انتشار
شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۹
پیام‌های ارسالی به نوجوانان در اینستاگرام و فیس بوک فیلتر می‌شوند
پیام‌های ارسالی به نوجوانان در اینستاگرام و فیس بوک فیلتر می‌شوند

آی‌تی‌من- شرکت متا روز پنج شنبه اعلام کرد تدابیر حفاظتی بیشتری برای حمایت از نوجوانان در برابر پیام‌های مستقیم ناخواسته در فیس بوک و اینستاگرام، به کار می‌بندد.

این شرکت آمریکایی چند هفته قبل هم اعلام کرده بود محتوای بیشتری را از کاربران نوجوان خود پنهان می‌کند تا از آنها در برابر محتوای نامطلوب در اپلیکیشن‌هایش، حفاظت کند.

تفحص رگولاتوری پس از آن افزایش یافت که یک کارمند سابق متا در برابر سنای آمریکا شهادت داد این شرکت شبکه اجتماعی، از آسیب و صدماتی که نوجوانان در پلتفرم‌هایش روبه‌رو هستند، مطلع است؛ اما برای اقدام در این باره، کوتاهی کرده است.

شرکت متا اعلام کرد نوجوانان دیگر پیام‌های مستقیم را از افرادی که آنها را دنبال نمی‌کنند یا ارتباطی با آنها در اینستاگرام ندارند، دریافت نخواهند کرد. همچنین برای انجام برخی تنظیمات در این اپلیکیشن، موافقت والدین الزامی‌است.

بر اساس گزارش رویترز، در مسنجر شرکت متا، حسابهای کاربران زیر ۱۶ سال و در بعضی از کشورها، کاربران زیر ۱۸ سال، تنها پیام‌های دوستان فیس بوک یا افرادی که از طریق فهرست مخاطبان تلفن، با آنها ارتباط دارند را دریافت خواهند کرد. بزرگسالان بالای ۱۹ سال نمی‌توانند به نوجوانانی که آنها را دنبال نمی‌کنند، پیام ارسال کنند.

 
 
مرجع : ايسنا
کد مطلب : ۲۸۲۵۶۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما