۰

توقف ترویج محتوای سیاسی در اینستاگرام و تردز

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۰
توقف ترویج محتوای سیاسی در اینستاگرام و تردز
توقف ترویج محتوای سیاسی در اینستاگرام و تردز

آی‌تی‌من- به گفته آدام موزری رییس اینستاگرام، کاربران همچنان محتوای سیاسی حساب‌های کاربری دیگری که فالو می‌کنند را مشاهده خواهند کرد، اما اپ‌های مذکور چنین پست‌هایی را ترویج نمی‌کنند.

تغییر مذکور طی چند هفته آینده در تمام حساب‌های کاربری عمومی‌اپ‌هایی که الگوریتم‌های پیشنهاد محتوای متا، پست یا محتوا را ترویج می‌کنند، مانند بخش‌های ریلز و اکسپلور اینستاگرام اجرا می‌شود. موزری درباره اینکه متا چگونه محتوا را سیاسی تلقی می‌کند، توضیحی نداده است، اما سخنگوی شرکت مادر اعلام کرده چنین محتوایی شامل موضوعات مرتبط با انتخابات و موضوعات اجتماعی می‌شود.

سخنگوی متا در این باره می‌گوید: تعریف ما از محتوای سیاسی، در حقیقت محتوایی است که درباره موضوعات مرتبط با دولت یا انتخابات ریاست جمهوری باشد، مانند پست‌هایی درباره قوانین، انتخابات یا موضوعات اجتماعی. چنین مشکلات جهانی بسیار پیچیده هستند و این بدان معنا است که همزمان با تعامل ما با مردم و جوامعی که از پلتفرم‌هایمان استفاده می‌کنند، تعریف از محتوای سیاسی نیز تغییر می‌کند.

هرچند متا پیشنهادات محتوای مربوط به چنین موضوعاتی را به طور پیش فرض محدود می‌کند، اما افرادی که می‌خواهند چنین محتوایی را ببینند می‌توانند از طریق تنظیمات اینستاگرام و تردز آن را مشخص کنند. شبکه اجتماعی نیز اعلام کرد آپدیت مذکور روی مشاهده پست‌هایی که کاربران از حساب‌های کاربری که فالو می‌کنند، تاثیری ندارد. موزری در این باره گفت: هدف ما حفظ قابلیت انتخاب برای افراد جهت تعامل با محتوای سیاسی و همزمان احترام به سلیقه افراد برای چنین محتوایی است.
 
 
 
مرجع : مهر
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۲۶۸۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما