۰

آیفون SE 4 اپل با نمایشگر اولد می‌آید

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۸
آیفون SE 4 اپل با نمایشگر اولد می‌آید
آیفون SE 4 اپل با نمایشگر اولد می‌آید

آی‌تی‌من- نمایشگرهای اولد در مقایسه با پنل‌های LCD از روشنایی بالاتر، قابلیت نمایش عمیق‌تر رنگ مشکی و به‌طور کلی کیفیت تصویر مطلوب‌تری برخوردار هستند.

با این وجود به‌نظر می‌رسد که کاهش هزینه کماکان نقطه تمرکز کلیدی اپل برای آیفون SE 4 به‌شمار خواهد رفت. با توجه به گزارش‌ها، دو کمپانی بزرگ تولیدکننده نمایشگر یعنی سامسونگ و BOE برای تامین نمایشگرهای جدید اپل با یکدیگر رقابت می‌کنند.

اگرچه تولید پنل‌های اولد معمولا هزینه بیش‌تری را به‌دنبال دارد؛ اما رقابت شدید میان تامین‌کنندگان احتمالا به‌طور بالقوه موجب می‌شود تا اپل قیمت‌گذاری مقرون‌به‌صرفه آیفون SE را کماکان حفظ کند.

بر اساس شایعات، سامسونگ کمترین قیمت را پیشنهاد کرده و در نتیجه احتمالا بخش عمده‌ سفارش‌ها را به خود اختصاص خواهد داد.

بر اساس گزارش‌ها، سامسونگ و BOE برای تامین پنل‌های نمایشگر آیفون SE 4 مبالغ 30 تا 40 دلاری را پیشنهاد داده‌اند. ظاهرا سامسونگ با پیشنهاد مبلغ 30 دلاری برای هر دستگاه، ارزان‌ترین گزینه را ارایه نموده است؛ در حالی‌که BOE برای پنل‌های اولد خود کف قیمت 35 دلاری را در نظر گرفته است.

یک شرکت چینی دیگر با نام Tienma که در زمینه تولید نمایشگر فعالیت دارد نیز بالاترین پیشنهاد قیمتی را ارایه نموده و بابت تامین هر واحد نمایشگر آیفون SE 4 مبلغ 40 دلار را درخواست کرده است. با توجه به سابقه همکاری سامسونگ با اپل و همچنین ارزان‌ترین رقم پیشنهادی از سوی برند کره‌ای، احتمالا سامسونگ بخش عمده‌ای از سفارش‌ها را دریافت نموده و پس از آن BOE به‌عنوان تامین‌کننده دوم نقش‌آفرینی خواهد کرد.

قیمت‌های اعلام شده توسط هر شرکت برای پنل‌های اولد آیفون SE 4 در مقایسه با آیفون 15 تا یک سوم ارزان‌تر هستند. این موضوع، فضای کافی جهت ایجاد حاشیه فروش مناسب برای آیفون SE 4 را در اختیار اپل قرار می‌دهد.

اپل هنوز شریک نهایی خود را انتخاب نکرده و ظاهرا به‌دنبال توافق بر سر قیمت‌های ارزان‌تر در محدوده 25 دلار است.

اگرچه زمان عرضه آیفون SE 4 هنوز به‌طور دقیق مشخص نشده است؛ اما شایعات از معرفی این گوشی هوشمند در بازه زمانی سال 2025 حکایت دارند.
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۸۲۷۳۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما