۰

بهترین سایت خرید بلیط هواپیما

تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۱
بهترین سایت خرید بلیط هواپیما
 
چگونه بهترین سایت‌های هواپیمایی را انتخاب کنیم
ما با یک لیست از مواردی که در سایت‌های گردشگری مهم هستند با تمرکز بر روی وب سایت‌های یک مرحله‌ای که قادر به یافتن هتل، بلیط هواپیما و کرایه اتومبیل است، شروع کردیم. (برای نگاهی عمیق‌تر به نحوه دستیابی به این سایت‌ها و خرید بلیط هواپیما، به بررسی صفحه اصلی بهترین سایت‌های سفر بپردازید.) ارائه بودجه مناسب برای بسیاری از مسافران در اولویت است، بنابراین باید دو الویت داشته باشید: یک اینکه بهترین سایت‌های هواپیمایی برای ارائه کمترین قیمت بلیط هواپیما را پیدا کنید و ما از آنها بخواهید طرح‌هایی داشته باشند که امکان جست‌وجو و مقایسه پروازها را آسان کند.
 
قیمت
هزینه اغلب بزرگترین عامل تعیین کننده برای بسیاری از پروازها  بلیط هواپیما است، بنابراین با ردیابی و مقایسه قیمت خرید اینترنتی بلیط هواپیما رفت و برگشت برای یک سفر شروع کنید. هدف ما پیدا کردن سایتی است که به طور مداوم ارزانترین گزینه را ارائه دهد، اما خیلی زود متوجه شدیم که بسیاری از کرایه‌ها تقریباً در کل سایت‌ها یکسان هستند.
 
انعطاف‌پذیری
مهم نیست که چقدر جست‌وجو کرده‌اید و گشته‌اید، گاهی اوقات قیمت خرید اینترنتی بلیط هواپیما ثابت باقی می‌ماند. اینجا است که ویژگی انعطاف‌پذیری وارد عمل می‌شود. شما باید قادر به تنظیم تاریخ‌های سفر پیشنهادی مانند یک روز زودتر یا بازگشت یک روز بعد، بعد باشید تا بتوانید آن را تنظیم کنید. برخی سایت‌ها با ابزاری بی نظیر و چند منظوره به شما امکان می‌دهد هزینه‌های پرواز را در چند روز، هفته یا حتی چند ماه در چندین شرکت هواپیمایی مقایسه کنید.


 
ویژگی‌های مقایسه
خرید بلیط ارزان  کار ساده‌ای نیست. اگر محدودیت‌های وزن چمدان هواپیمایی را در نظر بگیرید متوجه می‌شوید که در آن قسمت هم باید هزینه کنید. خوشبختانه، سایت‌ها این امکان را آسانتر کرده است تا با یک نگاه، این تفاوت‌های ظریف را رمزگشایی کند. نمادهای کوچک برخی از رایج‌ترین ویژگی‌های موجود مانند Wi-Fi، سرویس غذا و در دسترس بودن انواع صندلی را نشان می‌دهد. طول پرواز و زمان آن نیز کاملاً مشخص است.
 
قابلیت استفاده
ما می‌خواستیم وب سایت‌هایی که صفحات آنها به سرعت بارگیری شده‌اند و پروازهایی را که جستجوی ما آنها را بالا آورده است به دست بیاوریم و این سایت‌ها از این موضوع سؤال نکنند که آیا به طور تصادفی روی لیست اسپم‌ها کلیک کرده‌ایم یا خیر. بیشتر سایت‌ها قادر به یافتن نتیجه بودند، اما چند وب سایت با تبلیغات پاپ آپ ما را آزار دادند و یا از ما خواستند که آنها را به «نرخ های بهتر» فراخوانیم. گزینه‌هایی در بین نتایج درخواستی بودند که هر وقت قیمت خوبی را می‌دیدیم، باید دوبار بررسی می‌کردیم که در طول چند ثانیه بعدی آیا آن قیمت باقی می‌ماند یا نه، که این مساله بسیار آزار دهنده بود.
 
کمترین قیمت
پس از ردیابی قیمت‌های خرید اینترنتی بلیط هواپیما در همان پرواز طی دو هفته، تنها تعداد کمی از وب سایت‌ها می‌توانند شما را تحت تاثیر قرار دهند. برخی از این سایت‌ها برای یافتن پرواز با کمترین هزینه بهترین هستند و همیشه در میانه یا پایین‌تر از قیمت بلیط در میان گزینه‌های تست شده قرار دارند.

 
ابزارهای عالی فیلتر
پیدا کردن سایت مناسب، فیلتر کردن و مقایسه پروازها را آسان می‌کند، بنابراین می‌توانید یکی از مواردی را که به بهترین وجه نیازهای شما را دارد انتخاب کنید. به سادگی پرواز خود را با انتخاب نوع سفر (سفر رفت و برگشت، یک طرفه یا چند شهر)، شهرهای عزیمت و ورود، تاریخ‌ها، تعداد مسافران و کلاس مورد نظر خود (اقتصاد، تجارت و غیره) جست‌وجو کنید. حتی همچنین تحت تأثیر تعداد گزینه‌ها و موارد سفارشی این سایت‌ها قرار می‌گیرید. شما می‌توانید جست‌وجوی خود را با استفاده از هواپیمایی، تعداد توقف‌ها، نوع کابین، حتی فرودگاه موردعلاقه خود برای مسافرت فیلتر کنید.

جست‌وجوهای قابل انعطاف پرواز
وقتی آخرین بار برخی سایت‌ها را مرور کردیم دیدیم آنها دارای ویژگی انعطاف‌پذیری نیستند و مورد انتخاب و بازدید قرار نمی‌گیریند. با خرید اینترنتی بلیط هواپیما از علی علی بابا بابا خیالتان می‌تواند بابت بحث انعطاف پذیری راحت باشد.

ما احساس می‌کنیم که همه سایت‌ها به لطف منبع تغذیه ابزاری برای برنامه‌ریزی سفر، می‌توانند سایت خود را انعطاف‌پذیر کنند یعنی چند تاریخ را برای شما با قیمت‌ها متفاوت نشان دهند تا بتوانید از میان آنها قدرت انتخاب داشته باشید. هنگام جست‌وجوی تاریخ‌های انعطاف پذیر در وب سایت‌های دیگر، خوشبختانه شما می‌توانید قیمت‌های تاریخ روز خود را ببینید. از طرف دیگر سایت‌های قوی به شما امکان می‌دهد تا 10 ماه دیگر با نمودار قیمت تعاملی آنها جست‌وجو کنید (هیچ کدام از سایت‌های مورد نظر ما حتی به این جدول زمانی نزدیک نبودند) و گزینه‌های مختلف جست‌وجو را ارائه می‌دهد: تاریخ انعطاف پذیر، ماه قابل انعطاف، آخر هفته و...

 
تاریخ های انعطاف پذیر به شما امکان می دهد که انتخاب کنید چه زمانی دوست دارید سفر کنید و سپس مقایسه کنید که هزینه آنها با هم چه تفاوتی دارند و (یا چه پروازهایی در دسترس است) در روزهای منتهی به تاریخ و بعد از آن. این سایت‌ها، نتایج را به صورت نمودار ساده و با رنگ متفاوت از ارزان‌ترین روزها برای سفر، برجسته می‌کند. اگر تاریخ های شما انعطاف پذیر است این سایت‌ها همچنین به شما امکان می‌دهد تا جستجوی خود را تنظیم کنید تا فقط یک روز قبل یا یک روز بعد بتوانید انتخاب بلیط داشته باشید که با خرید اینترنتی بلیط هواپیما از علی بابا این امکان برای شما وجود دارد. ماه انعطاف پذیر به شما امکان می‌دهد طول سفر خود را، اعم از آخر هفته سه روزه یا یک سفر یک ماهه، مشخص کنید و سپس اولین تاریخی را که مایل به ترک آن هستید، ذکر کنید. به شما نمودار پرواز 30 روزه داده می‌شود ، به شما امکان می‌دهد از میان چند هفته انتخاب کنید. آخر هفته انعطاف پذیر به همین ترتیب کار می‌کند، به جز آن که فقط تاریخ‌های آخر هفته را فراخوانی می‌کند (می‌توانید مشخص کنید که آخر هفته شما پنجشنبه عصر یا جمعه صبح شروع می‌شود یا نه.)
 


 
کد مطلب : ۲۷۳۳۱۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما