۰

معرفی یک راه‌حل پر ریسک و پرسود برای کسب درآمد اینترنتی

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۷
معرفی یک راه‌حل پر ریسک و پرسود برای کسب درآمد اینترنتی
معرفی یک راه‌حل پر ریسک و پرسود برای کسب درآمد اینترنتی

این کار در ابتدای همه‌گیری این شبکه‌ها نسبتا آسان بود اما اکنون که تعداد زیادی صفحه با انواع مطالب در شبکه‌های اجتماعی ایجاد شده، نیاز به خلاقیت بیشتری برای جمع کردن دنبال کننده است. اما نگران نباشید! در این مقاله شیوه‌ای را به شما معرفی می‌کنیم که بدون نیاز به جلب توجه دیگران بتوانید درآمد دلاری کسب کنید. بازاری به نام بازار فارکس ...

بازار فارکس، جایی برای درآمدزایی به دلار



حتما شما تاکنون نام بورس را شنیده‌اید و با افرادی سروکار داشته‌اید که فعالیت در این بازار را به شما توصیه کرده‌اند. اگر شما تجربه حضور در بازار بورس را داشته باشید متوجه خواهید شد که لازم است پیش از ورود به بازار آموزش‌های لازم را ببینید و در حین فعالیت به طور مرتب نمودارهای تغییرات سهام را دنبال کنید تا در زمان مناسب معامله را انجام دهید. فارکس نیز بازاری مشابه بورس است که در آن می‌توانید انواع زوج ارزهای فارکس، سهام و شاخص‌ها، کالاها، فلزات گران‌بها و ارزهای دیجیتال را معامله کنید و از این معامله‌ها سود ببرید.

از آنجایی که فارکس یک بازار جهانی است سود و زیانی که از معامله در این بازار نصیب شما خواهد شد دلاری خواهد بود. بنابراین برای معامله در فارکس باید دقت بیشتری به خرج دهید. اولین قدم برای شروع کار در این بازار آموزش اصولی است. در ادامه این مقاله یک منبع معتبر آموزشی را به شما معرفی خواهیم کرد. نگران نباشید! آموزش اصول اولیه فارکس زمان زیادی از شما نخواهد گرفت.

بلافاصله بعد از یادگیری مطالب به صورت تئوری باید آن‌ها را به صورت عملی آزمایش کنید. این کار با افتتاح یک حساب دمو امکا‌ن‌پذیر است. شیوه باز کردن این حساب را نیز در ادامه توضیح می‌دهیم. پیش از اینکه اقدام به شروع فعالیت واقعی کنید، باید بر روی مدیریت احساسات خود کار کنید. نباید اجازه دهید که افت و خیزهای ناگهانی شما را تحت تاثیر قرار دهد و بدون فکر و تحلیل دست به معامله‌ای بزنید که نهایتا به شما ضرر برساند. در این مسیر ابزارهایی وجود دارند که می‌توانند برای تحلیل و تصمیم‌گیری بهتر به سراغ شما بیایند.

آموزش و کسب تجربه در فارکس چگونه ممکن است؟



برای شروع آموزش مرورگر سیستم خود را باز کنید و آدرس سایت TraderNova.com را در آن وارد کنید. پس از وارد شدن به این سایت می‌توانید تعداد زیادی از مقالات آموزشی رایگان فارکس را مشاهده کنید. با مطالعه این مقالات می‌توانید اطلاعات زیادی درباره بازار فارکس و شیوه‌های معامله در آن کسب کنید. برای اینکه هنگام ورود به سایت گیج نشده و نقطه شروع را بدانید می‌توانید عبارت آموزش فارکس را در سایت جست‌و‌جو کنید تا بهترین مقالات در این حوزه در کسری از ثانیه در برابر شما قرار گیرد.

همه مقالاتی که در سایت TraderNova.com قرار گرفته به زبان فارسی است و به‌روزترین اخبار و اطلاعات این حوزه را در اختیار شما قرار می‌دهد. پس از خواندن اولین مقاله این سایت مسیر خود را پیدا خواهید کرد و خواهید فهمید که کدام‌یک از مقالات را بخوانید. اگر در مسیر کسب اطلاعات اولیه هرگونه سوال یا ابهامی‌برای شما پیش آمد می‌توانید از طریق ایمیل یا تماس با تیم پشتیبانی آن را با تیم متخصص TraderNova.com در میان گذاشته و ابهامات خود را برطرف کنید.

پس از اینکه مباحث اولیه را یاد گرفتید، می‌توانید تجربه عملی کار در بازار فارکس را آغاز کنید. برای این کار نیاز به سرمایه خیلی زیادی ندارید. بسته به اینکه کدام کارگزاری و کدام پلتفرم معاملاتی را انتخاب می‌کنید، می‌توانید مقدار سرمایه‌های متفاوتی را وارد بازار کنید. اما در شروع کار نباید یک حساب واقعی باز کنید. چرا که خیلی زود فریب دیگران را خورده و سرمایه خود را از دست می‌دهید. برای شروع بهتر است از یک حساب دمو استفاده کنید.

با استفاده از خدمات سایت TraderNova.com می‌توانید در هریک از کارگزاری‌های دلخواهتان حساب دمو باز کنید. منظور از حساب دمو یک حساب آزمایشی است که بدون آسیب رساندن به سرمایه اولیه شما امکان معامله در بازار فارکس را برایتان فراهم می‌کند. شما می‌توانید به مدت 6 ماه تا یک سال با استفاده از حساب آزمایشی در بازار فارکس معامله کنید تا چم و خم کار دستتان بیاید. در طول این مدت تیم متخصص TraderNova.com شما را تنها نخواهد گذاشت. می‌توانید از خدمات مشاوره‌ای و آموزشی این سایت استفاده کنید و خود را به‌روز نگه دارید. پس از کسب تجربه کافی با افتتاح حساب واقعی در یکی از کارگزاری‌های فعال در ایران، معاملات واقعی شما در دنیای فارکس آغاز خواهد شد.

نکته قابل توجه اینجا است که افتتاح حساب آزمایشی تنها مخصوص افراد تازه‌کار نیست. حتی اگر شما یکی از حرفه‌ای‌های بازار فارکس هستید و قصد دارید یک شیوه یا ابزار جدید معاملاتی را به کار گیرید، می‌توانید از خدمات حساب آزمایشی استفاده کنید. پس از مدتی کار با آن ابزار هم با شیوه کار آشنا می‌شوید و هم میزان سودآور بودن آن را متوجه خواهید شد. در این مدت نیز سرمایه شما دست نخورده باقی مانده است.

دانلود اکسپرت فارکس، شیوه‌ای برای کمک به معامله گران



در بازار فارکس شیوه‌های اتوماتیک زیادی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید تحلیل و بررسی بازار و انتخاب زمان مناسب برای معامله را راحت‌تر کنید. یکی از این شیوه‌ها استفاده از ابزار اکسپرت فارکس است. سایت TraderNova.com امکان دانلود اکسپرت فارکس و استفاده از آن را برای شما فراهم کرده است. همچنین آموزش‌هایی در این زمینه آماده کرده که کار را برای شما راحت‌تر می‌سازد.

پس از دانلود اکسپرت فارکس می‌توانید با استفاده از الگوریتم‌های از پیش تعیین شده در این ابزار تحلیل بازار را انجام دهید. معامله کنید و سود به دست آورید. این ابزار می‌تواند به صورت تمام‌اتوماتیک تحلیل را انجام داده و معامله را برای شما انجام دهد یا به صورت نیمه اتوماتیک در هر مرحله تحلیل‌ها و معامله‌های انجام شده را به تایید شما برساند و سپس آن‌ها را ثبت کند. توصیه می‌کنیم اگر قصد دانلود اکسپرت فارکس را دارید، این کار را در زمانی که حساب آزمایشی افتتاح کرده‌اید انجام دهید. چرا که این ابزار صرفا بر اساس الگوریتم‌های مشخصی کار می‌کند که ممکن است در یک زمان سودآور و در زمان دیگری آسیب‌زننده باشند. پس بهتر است این الگوریتم‌ها را به طور کامل تست کنید تا بدانید در چه زمانی باید از چه ابزاری استفاده کنید.

نکته دیگر این است که کارگزاری که در آن حساب دارید بر روی فعالیت اکسپرت فارکس موثر است. به بیان دیگر ممکن است استفاده از این ابزار در یک کارگزاری سودمند باشد و در کارگزاری دیگر ضرر برساند. بنابراین پیش از آنکه اقدام به دانلود اکسپرت فارکس کنید درباره این موضوع تحقیق کنید. چرا که ممکن است برخی کارگزاری‌ها استفاده از این ابزار را ممنوع کرده باشند یا پلتفرم‌های معاملاتی آن‌ها به گونه‌ای باشند که استفاده از اکسپرت فارکس به جای سود شما را متضرر کند.

اگر به دنبال تکمیل اطلاعات خود در مورد روش‌های درآمدزایی از بازارهای مالی هستید حتما به وبسایت آموزش سرمایه گذاری تریدرنووا سر بزنید.


 
 
کد مطلب : ۲۷۴۷۱۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما