۰
Windfree و Triangle design

نگاهی به بهترین گزینه‌های کولر گازی سامسونگ

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۴
نگاهی به بهترین گزینه‌های کولر گازی سامسونگ
نگاهی به بهترین گزینه‌های کولر گازی سامسونگ
      
من از این تجربه استفاده کردم و حالا که می‌دانم امسال تابستان برای خانه و محل کارم نیاز به کولر گازی دارم، تصمیم گرفته‌ام در بهار و قبل از شروع فصل گرما خریدم را انجام بدهم. در تحقیقاتم به دو گزینه بسیار مناسب برخوردم که هر کدام با تکنولوژی‌های خاصی مرا جذب خود کرده‌اند. یکی مدل Windfree سامسونگ و دیگری مدل Triangle design سامسونگ است.

نفسی خنک از جنس سلامتی با کولرهای Windfree  سامسونگ
در بررسی‌هایی که انجام دادم کولرهای گازی Wind Free  سامسونگ واقعا مرا شگفت زده کرد، Wind Free یک تکنولوژی منحصر به ‌فرد است که فقط در جدیدترین نسل کولرهای گازی ویندفری سامسونگ وجود دارد. این فناوری محیط را بدون پرتاب باد، خنک می‌کند و باعث ایجاد هوایی سالم و یکسان در محیط ‌می‌شود. وجود ۲۳ هزار روزنه روی صفحه‌ کولر، جریان هوایی بسیار آرام و مداوم را در محیط فراهم می‌کند. از همه مهمتر اینکه این کولرها از عملکرد دو مرحله‌ای هم بهره می‌برند. در مرحله اول، دستگاه وارد حالت Fast Cooling یا خنک‌سازی سریع می‌شود که در این حالت نیز محیط را ۴۳ درصد سریع‌تر از مدل‌های مشابه خنک می‌کند. پس از رسیدن دمای اتاق به مقدار تنظیم شده، بدون نیاز به تغییر در تنظیمات، کولر به وضعیت بدون باد وارد می‌شود و جریان ملایم هوا از طریق همان ۲۳ هزار منفذ ریز انجام می‌گیرد. همه این‌ها را بگذارید کنار کمپرسور اینورتر دیجیتال آن که با رغم بازدهی و خنکای عالی هوا مصرف برق بسیار کمی دارد.

همچنین کولرهای Wind Free سامسونگ مجهز به یک فیلتر تخصصی برای تمیز و سالم نگه داشتن هوا در خانه هستند، هوای سالمی که به شدت این روزها همگی به آن نیاز داریم. این فیلتر از سه لایه تشکیل شده است که باعث حفظ کیفیت هوای سالم و پاکیزه در محیط داخلی می‌شود و می‌تواند ۹۹.۹٪ ذرات گرد و غبار معلق در هوا را کاهش دهد. ذرات، الیاف و حتی موی حیوانات هم در فیلتر سه لایه ویندفری سامسونگ قرار می‌گیرد تا مانع نفوذ ویروس، باکتری‌ها و ایجاد حساسیت شود. فیلتر طوری طراحی شده که می‌توانید به راحتی خودتان آن را باز کنید و با کمک آب و یا مواد شوینده فیلتر را تمیز کنید.

با کولرهای ویندفری سامسونگ جریان خنک و تمیز هوا در تمام بخش‌های اتاق به شکل یکسان منتشر می‌شود و دیگر لازم نیست برای خنک شدن فقط روبه‌روی کولر بنشینید و ناگهان با بدنی یخ زده کولر را خاموش کنید.

به علاوه اینکه این کولرها با برنامه SmartThings نیز کار می‌کنند. خاموش و روشن کردن، تنظیمات و حتی کنترل مصرف برق از راه دور از طریق تلفن هوشمند ممکن است. از طریق اتصالWi-Fi با گوشی‌های هوشمند می‌توانید قبل از رسیدن به خانه دستورات لازم مثل تنظیم دمای کولر را به آن بدهید تا به محض ورود به خانه از هوایی خنک و دلپذیر بهره‌مند شوید.
 گوشه به گوشه هوایی سالم وخنک با کولرهای گازی Triangle designسامسونگ
یکی دیگر از قدرتمندترین کولرهای نسل جدید سامسونگ کولرTriangle design آن است. طراحی سه گوش بینظیر این کولر گازی Triangle design اولین چیزی بود که نظر مرا به خودش جلب کرد. این طراحی باعث بهبود عملکرد و کارایی، گردش سریع‌تر جریان هوا با پوشش دهی گسترده تر در فضا می‌شود. طراحی سه گوش منحصر به فرد آن چون از ورودی هوای عریض تری برخوردار است، امکان مکش هوای بیشتری را فراهم می‌کند وهوا سریع‌تر، بیشتر و گسترده تر خنک می‌شود و هوای خنک به گوشه گوشه خانه می‌رسد.

ضمن اینکه کمپرسور اینورتر دیجیتال این کولر بازده انرژی را به مراتب بالاتر می‌برد و کم مصرف بودن آن باعث صرفه جویی در مصرف برق می‌شود. به علاوه اینکه قابلیت Virus Doctor هم به همراه فیلتر Easy آن گرد و خاک، آلاینده‌ها، مواد حساسیت زا، باکتری‌ها و را از بین می‌برد و هوایی سالم و تصفیه شده را در محیط فراهم می‌کند.

در کولر گازی Triangle design سامسونگ هم نیازی نیست تنظیمات را به طور دستی تغییر دهید یا کولر گازی را دائم خاموش و روشن کنید، چون فناوری و هوش مصنوعی به کار رفته در این کولرها به شکلی است که ابتدا هوا با استفاده از حالت قدرتمند «خنک کننده سریع» خنک می‌شود. سپس حالت کار دستگاه به طور خودکار به حالت «راحت» تغییر می‌یابد تا دمای هوای دلخواه شما را حفظ کند.

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که در این کولر گازی سامسونگ نظرم را جلب کرد این بود که می‌توان حتی از آن در محیط‌های نامساعد استفاده کرد. فناوری محافظت سه گانه مضاعف کمپرسور و کنترل کننده از کولر در مقابل اضافه بار ناشی از ارتعاشات برق و نوسانات جریان برق از آن محافظت می‌کند، همچنین این کولرها دارای یک پوشش ضدخوردگی برای جلوگیری از خوردگی کندانسور و زنگ زدگی بدنه هستند. این کولر می‌تواند در مقابل درجه حرارت‌های بالا (تا۵۸درجه سانتیگراد) به خوبی دوام بیاورد.

به علاوه اینکه کولر گازی سامسونگ شامل یک سیستم خطایاب خودکار به نام «چک هوشمند» می‌باشد. این سیستم در همان مراحل اولیه مشکلات را بررسی می‌کند و تشخیص می‌دهد و راهکارهای ساده و سریع عیب یابی را با استفاده از اپلیکیشن گوشی هوشمند ارائه می‌نماید. بنابراین، در وقت شما صرفه جویی می‌کند و در نتیجه از پرداخت هزینه و دردسر تماس‌های غیرضروری با تعمیرکارها راحت می‌شوید.

حالا من با تحقیقاتی که انجام داده‌ام تصمیم گرفته‌ام مدل Triangle design را بخاطر قدرت بدنه بیشتر برای محل کارم و مدل Windfree را برای فناوری بدون بادش برای خانه‌ام خریداری کنم.


 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۵۹۳۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما